AUTORISERET ORIGINALT PRODUKT
FORSENDELSE INDEN FOR 24 TIMER
SUPPORT VIA CHAT, E-MAIL OG TELEFON
GRATIS HOTLINE +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS

968,07 Kr. *

inkl. moms.

Tilgængelig som en øjeblikkelig download


Er du en erhvervskunde
eller har du juridiske spørgsmål?

Jeg er her for dig.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

MS Office 2016 Professional Plus - det afgørende mere for erhvervslivet MS Office 2016...mere
Produktinformation "MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS"

MS Office 2016 Professional Plus - det afgørende mere for erhvervslivet

MS Office 2016 Professional Plus er den mest omfattende udgave af Microsoft Office-version 2016, den indeholder alle de programmer, der er nødvendige i en virksomhed, ikke kun for at administrere de sædvanlige daglige projektopgaver, men også for at kommunikere effektivt med andre og for at administrere omfattende databaser: Ud over de klassiske Office-programmer Word, Excel, PowerPoint og Outlook tilbyder Professional Plus med OneNote og Publisher måder at registrere og dele ideer og inspirationer digitalt på, samt professionelt designe og udgive publikationer til reklameformål og andre formål.

Det afgørende plus ved denne Office-udgave er imidlertid integrationen af Access, softwaren til ukompliceret oprettelse af databaseapplikationer, og frem for alt som en eksklusiv komponent: Skype for Business - for en lang række muligheder inden for kommunikation.

Alle programmer er inkluderet i Office 2016 Professional Plus:

  • Word 2016 - opretter tekster i mange formater til erhvervsmæssig og personlig brug
  • Excel 2016 - komplekse beregninger til regnskab, statistik og meget mere
  • PowerPoint 2016 - opret informative præsentationer
  • Outlook 2016 - til organisering af e-mails og kontakter samt planlægning af aftaler og opgaver
  • OneNote 2016 - optag noter i farten, og del dem med andre
  • Publisher 2016 - design alle typer printmedier, der kan udskrives
  • Access 2016 - design af databaseapplikationer til erhvervslivet
  • Skype for Business 2016 - sikre og varierede kommunikationsmuligheder

Office 2016 Professional Plus tilbyder generelt også nogle nyskabelser i forhold til den tidligere version - herunder følgende funktioner:

  • Der er nye Office-designs til rådighed for alle udgaver, som gør det muligt at udforme de enkelte programmer individuelt med hensyn til farver: I "Dark Grey"-tilstand gør stærke kontraster arbejdet lettere, mens "Coloured"-designet giver et moderne look.
  • Med de intelligente guider "Insights" er Bing-søgningen forbundet med individuelle Office-Programmer, mens "Fortæl mig" gør det endnu hurtigere at finde redigeringsfunktioner.
  • OneDrive og SharePoint forbinder Office brugere i skyen - til fleksibel, sikker levering og samarbejde i realtid om dokumenter.
  • Data Loss Protection (DLP) giver mulighed for centralt at oprette politikker for Word-, Excel- og PowerPoint-dokumenter for at regulere brugen og frigivelsen af følsomme data.

Office 2016 Professional Plus udgaven er ikke oprindeligt designet til individuelle kunder og er derfor normalt kun tilgængelig som en volumenlicens, som den anvendes i større virksomheder. Hos Wiresoft kan enkeltbrugere, f.eks. selvstændige eller SMV'er, også købe Office-Edition Professional Plus 2016 som en enkelt licens.

Ved køb af denne Professional Plus -udgave er det en fordel, at versioner af Office 2016 stadig understøttes af ældre Microsoft-operativsystemer fra Windows 7 og frem; det gør den særlig interessant for de købere, der ikke bruger en aktuel version af Windows. I Wiresoft Onlineshop kan du udover Office 2016 Professional Plus også få Standard Edition som en enkelt licens som en købsversion (uden abonnement!). En detaljeret oversigt over alle de enkelte programmer, der indgår i Office 2016 Professional Plus kan findes nedenfor.

Enkeltprogrammer i udgaven Office 2016 Professional Plus

Hvert program i Office 2016 Professional Plus Edition dækker et særskilt forretningsområde med sine specifikke funktioner - suppleret med mange optimeringer og nye funktioner:

Word på Office 2016 Professional Plus

Word-programmet i Office 2016 Professional Plus opfylder alle klassiske opgaver inden for skriftlig kommunikation - på arbejdspladsen eller online i skyen. Ud over flere skabeloner tilbyder Word flere nye funktioner:

  • Åbn PDF i Word: PDF-filer kan nu åbnes direkte i Word 2016. Dette eliminerer behovet for at kopiere billeder og grafik, selv formatering og skrifttyper er overtaget. Word-dokumentet kan også gemmes i PDF-format igen.
  • Flere muligheder med WordArt-former : WordArt-formerne til at designe tekst giver endnu flere muligheder i Word 2016: Tekster kan omdannes til forskellige former eller frit tilpasses grafiske elementer osv.
  • Indtastning i realtid: Den optimerede indtastning i realtid gør det endnu mere overskueligt at arbejde samtidigt på et Word-dokument: Alle medarbejdere kan straks se de ændringer, som andre brugere har foretaget, og om nødvendigt også rette dem.
  • Kommentarfunktion: Den optimerede kommentarfunktion giver mulighed for at besvare individuelle kommentarer direkte i det samme felt, hvilket forbedrer overskueligheden betydeligt.
  • Hæftet mappe: Den mappe, som hvert Word-dokument er gemt i, kan hæftes som et ikon og åbnes - også af andre medarbejdere.

Excel 2016 til Office Professional Plus

Excel 2016 udvider mulighederne for komplekse beregninger og analyse af data med praktiske funktioner og nye typer grafik i visualisering:

  • Programmet foreslår de bedst egnede diagramtyper for hver beregningsoperation, der er ved at blive udført, så snart brugeren fremhæver de tilsvarende data med musen og viser dem i live preview.
  • Nye beregningsfunktioner i Excel 2016 omfatter PROGNOSE.ETS til at generere især kortsigtede fremtidsprognoser, herunder bedste og værste tilfælde. Interaktive diagrammer såsom drill-down-navigation, der anvendes i Online Analytical Processing (OLAP), er tilgængelige for pivottabeller, og LET-funktionen forbedrer læsbarheden i en formel. Det nye visningsfilter kan bruges til at skjule andre brugeres filtre.
  • Følgende nye diagramtyper er nu tilgængelige i Excel, når du visualiserer beregninger: Med histogrammet kan man vise frekvensfordelinger af visse klasser. Som en særlig form er Paretodiagrammet her tilgængeligt til at vise værdier både absolutte og relative værdier i kolonneform. Vandfaldsdiagrammet er også et kolonnediagram, som kan bruges til at vise positive eller negative ændringer i en begyndelsesværdi. Treemapet viser individuelle forhold i en hierarkisk struktur, mens sunburst-diagrammet viser hierarkiske data koncentrisk, så du kan vise relationer. Boxplot- eller boksdiagrammet bruges til at visualisere data som kvartiler og medianer i statistiske analyser.

PowerPoint til Office 2016 Professional Plus

PowerPoint tilbyder i Office-version 2016 endnu flere valgmuligheder med hensyn til design af præsentationsdias og nye funktioner til præsentationer:

  • Allerede når du indsætter en grafik eller illustration i et dias, foreslår PowerPoint Designer forskellige designmuligheder, der anvendes med det samme med et klik.
  • For at skabe dynamiske overgange mellem dias kan morph-funktionen bruges til at animere billeder eller grafik samt enkelte ord og endda hele tekster.
  • Under en præsentation kan penselværktøjet bruges i stedet for laserpointeren til at fremhæve enkelte udtryk eller grafik osv. på et dias. Det originale PowerPoint-dokument ændres ikke, fordi værktøjet bruges i præsentationstilstand.
  • Tidsstyring bliver endnu nemmere med tidsregistreringsværktøjet , da det altid viser den tilgængelige tid, så en given tidsramme bedre kan overholdes.
  • Delingsfunktionen gør det endnu nemmere at offentliggøre præsentationer på sociale medier for andre interesserede parter.

Outlook på Office 2016 Professional Plus

Outlook 2016 gør forvaltningen af kommunikationsdata og planlægningen af opgaver og aftaler endnu mere effektiv. Forskellige filterfunktioner styrer ikke kun e-mail-trafikken, men gør det også lettere at søge efter indhold, kontakter eller dokumenter:

  • Funktionen Clutter sorterer indbakken efter vigtige og uvigtige e-mails og deaktiverer automatisk potentielt farligt indhold og links. Clutter analyserer brugerens adfærd i forhold til hvilke e-mails der læses først, senere eller slet ikke, og forbedrer således løbende sorteringskriterierne.
  • En virtuel søgemappe viser alle resultater af en søgning, der matcher et foruddefineret kriterium - e-mails, personlige data og kontakter osv. - samlet.
  • Adressebogen foreslår automatisk matchende kontakter fra adressebogen, når du indtaster de første bogstaver i et navn i en ny e-mail, eller dem, som afsenderen af e-mailen ofte kommunikerer med, når du klikker i feltet "Til".
  • Når du sender vedhæftede filer , foreslår Outlook 2016 en liste over alle de senest anvendte filer, når du klikker på "Vedhæft fil". Hver vedhæftede fil indeholder en rullemenuen for at åbne, gemme, kopiere eller slette.
  • I stedet for vedhæftede filer kan filer sendes via OneDrive og SharePoint som links, hvis de er gemt der, hvilket fremskynder afsendelsen og reducerer mængden af data i både afsenderens og modtagerens e-mailboks.

OneNote i Office 2016 Professional Plus

OneNote er den populære digitale notesbog, der nemt kan bruges på smartphones og tablets til at registrere eller gemme og dele dine egne idéer samt billeder, websider osv. fra internettet. OneNote notesbøger kan også gemmes på OneDrive og dermed deles med andre brugere. De andre fordele:

  • OneNote kan synkroniseres på tværs af alle enheder. På enheder med touch-funktion kan tekster osv. også indtastes med fingeren eller en digital pen.
  • Den integrerede tekst- og talegenkendelse søger også i billeder (f.eks. skærmbilleder), video- og stemmefiler efter nøgleord.
  • OneNote kan integreres med andre programmer på Office, så du kan tage noter osv. direkte fra dem.
  • Indhold fra internetkilder linkes automatisk til den oprindelige kilde. Noter kan også knyttes sammen.

Publisher på Office 2016 Professional Plus

Microsoft Publisher er det alsidige program Office til at skabe alle former for tryksager i udskriftskvalitet. Udgivelsessoftwaren er en ekstra del af Office 2016 Professional Plus -udgaven og er ikke inkluderet i de fleste andre udgaver.

De intuitive layoutværktøjer, der er anbragt på en brugervenlig måde i brugergrænsefladen, hjælper brugerne med at designe en række forskellige dokumenttyper og med billedredigering.

Effekter som skygger, glimt, refleksioner osv. er tilgængelige for både billeder og tekster for at ændre deres udseende. For at redigere flere billeder er der en separat kolonne tilgængelig i designområdet. Ved hjælp af drag & drop kan disse nemt udskiftes eller indsættes fra Microsoft ClipArt-biblioteket, via Bing-billedsøgning fra internettet eller et online fotoalbum. Andre funktioner og features i Publisher 2016:

  • Når du åbner programmet, er der designskabeloner i almindelige formater samt typiske byggeklodser - såsom overskrifter, tekstrammer og kolonner osv. - til rådighed for forskellige dokumenttyper: fra enklere A4-flyers til flersidede brochurer og kataloger. Alle foruddefinerede elementer i en skabelon kan tilpasses individuelt og gemmes, så de er tilgængelige igen for yderligere publikationer.
  • Publisher tilbyder skalerbar SVG-vektorgrafik og 3D-objekter, der kan forstørres eller drejes 360 grader uden at miste skarphed.
  • Med linealfunktionen kan tekster og grafik placeres millimeterpræcist i et dokument.
  • Tekstfeltværktøjet angiver, når en længere tekst indsættes i en for lille tekstramme; individuelle tekstfelter kan også knyttes til det, så teksten automatisk fordeles på dem, når den indsættes.

Access på Office 2016 Professional Plus

Access 2016 er den praktiske Microsoft-software til at designe dine egne databaser til projektstyring, varestyring og andre opgaver på en forholdsvis enkel måde i en virksomhed. Med sine intuitive værktøjer og funktioner er Access designet til at blive brugt kommercielt af både erhvervsbrugere og enkeltpersoner. Databasesoftwaren er en ekstra komponent i Office 2016 Professional Plus -udgaven og er ikke inkluderet i næsten alle andre Office-udgaver.

På grund af den overskuelige opdeling af funktioner, sorteret efter anvendelsesområder, og Access-filerne kan brugerne hurtigt finde rundt; f.eks. viser startskærmen de senest anvendte databaser, som er umiddelbart tilgængelige med et klik, mens listen over kommandoer, der vises i båndet, kan konfigureres individuelt efter ens egne ønsker, herunder adgang til ofte anvendte funktioner. Der findes mange skabeloner i Access 2016, så du hurtigt og nemt kan oprette databaseapplikationer til typiske opgaver.

Microsoft Access 2016 giver også mulighed for at udvikle databasebaserede applikationer (apps) til mobile enheder, som er tilgængelige for andre medarbejdere via SharePoint-forbindelsen. Derudover er følgende funktioner og værktøjer tilgængelige i 2016-versionen af Access:

  • Databaseforespørgsler i Access 2016 forbedres ved hjælp af jokertegn - såkaldte jokere, som f.eks. * ? # - for ukendte elementer i et datasæt.
  • Når du importerer tabeller fra forskellige databasekilder, understøtter Access 2016 at finde redundante data ved at give dig mulighed for at sammenføje de respektive tabeller, så dubletter kan slettes.
  • Formularer i Access 2016 er en praktisk funktion til at vise data tydeligt. Sammenlignet med tabeller viser de kun en enkelt post, hvilket forenkler manuel indtastning og vedligeholdelse. Disse AutoForms kan oprettes ved hjælp af værktøjerne til formularlayout.
  • På den ene side forbedrer BigInt-datatypen "Large Number" kompatibiliteten med MS SQL-servere, og på den anden side kan den bruges til at beregne store tal: BigInt har et meget større beregningsområde med otte bytes end den tidligere datatype med kun fire bytes.
  • Den fornyede understøttelse af dBASE-filer og ODBC - Open Database Connectivity-protokollen - udvider Access' anvendelsesmuligheder med tilsvarende databaser.

Skype for Business på Office 2016 Professional Plus

Skype for Business tilbyder omfattende måder at oprette forbindelse med andre brugere internt eller eksternt på, som går langt videre end telefonopkald. Kommunikationssoftwaren er en eksklusiv del af Office 2016-udgaven Professional Plus. Skype for Business blev udviklet specielt til effektiv og hurtig kommunikation både inden for og uden for virksomheden:

  • Med programmet er det ud over telefoni (IP) også muligt at gennemføre chats og videokonferencer samt at overføre filer og endda præsentationer via programmet - betjeningen er som altid intuitiv. Skype for Business kan bruges enten lokalt eller i skyen, men programmet og funktionsudbuddet er identisk.
  • Kommunikation via Skype for Business er sikker takket være særlige retningslinjer for autentificering og kryptering; programmet giver også mulighed for central administration af medarbejdernes brugerkonti. Medarbejdere eller eksterne deltagere uden en konto kan dog også deltage i Skype-møder.
  • En brugers tilstedeværelsesstatus angives ved hjælp af et ikon på profilbilledet. Her er der forskellige muligheder for at meddele andre, om man er til rådighed, men optaget, eller om man er fraværende eller inaktiv; selv hvis man er til stede, men ikke ønsker at blive forstyrret, kan man meddele dette - alt efter valget ændrer dette også mulighederne for kommunikation.

Systemkrav til Office 2016 Professional Plus:

MS Office Professional Plus er som standard tilgængelig i en 32-bit og en 64-bit version. Normalt installeres 64-bit versionen automatisk på pc'en - men kun 32-bit versionen kan installeres på et 32-bit operativsystem med en x86-processor. De individuelle hardwarekrav er derfor forskellige - se specifikationerne for arbejdsplads og harddiskplads. Bemærk venligst følgende minimumskrav:

  • Operativsystem: Windows 7 eller højere eller Windows Server 2012 R2, Windows Server 2012, Windows 10 Server
  • Processor: x86 eller x64 bit-processor med 1 GHz og SSE2
  • Hukommelse: 1 GB RAM (32-bit), 2 GB RAM (64-bit)
  • Plads på harddisken: 3,0 GB
  • Skærm: 1.024 x 768 opløsning
  • Grafikkort: DirectX 10-grafikkort til hardwareacceleration af grafik 

Køb MS Office 2016 Professional Plus billigt hos Wiresoft i vores online shop

Udgaven MS Office 2016 Professional Plus er ikke tilgængelig i den øvrige softwarehandel, men kan kun købes som volumenlicens til virksomheder. I Wiresoft-butikken Office 2016 Professional Plus fås også som enkeltbrugerlicens, dvs. som en købsversion - uden opdatering eller andre forpligtelser som ved et Microsoft-abonnement; du betaler derfor kun en engangspris ved køb via Wiresoft! Du køber den fulde version af Office-udgaven, som tilbyder det samme program- og funktionsomfang som volumenlicensen - med den eneste forskel, at denne Office 2016 Professional Plus enkeltlicens udelukkende bruges af dig selv.

Sikker køb af software hos Wiresoft: For dig som kunde er købet af Office 2016 Professional Plus eller en anden Office 2016-udgave fra Wiresoft ikke kun særligt fordelagtigt og bekvemt, men også sikkert: Din enkeltbrugerlicens af Office 2016 Professional Plus software var en del af en større volumenlicens, som Microsoft kun sælger til større virksomheder. De får også ret til at videresælge overskydende softwarelicenser til f.eks. Wiresoft.

Disse licenser blev enten ikke brugt, eller de kan være blevet erstattet af en nyere programversion eller ikke længere understøttet på grund af en generel ændring af hardware eller en opdatering af operativsystemet i en virksomhed. Når den oprindelige volumenlicens sælges, opdeles den og konverteres til individuelle licenser - disse kaldes så for brugt software. Opdelingen i enkeltlicenser ændrer ikke omfanget af programmerne i denne Professional Plus -udgave eller deres funktionalitet, da de ikke slides op ved brug.

Alle fulde programversioner af MS Office Professional Plus eller andre Microsoft-programmer, der tilbydes af Wiresoft, er identiske med de tilsvarende originale Microsoft-versioner og -udgaver og stammer fra førstegangskøbere (virksomheder) i Europa. Når du køber Office 2016 Professional Plus i Wiresoft Software Shop, løber du heller ikke nogen juridisk risiko, fordi handel med brugt software er udtrykkeligt tilladt ved lov, hvilket er blevet klart bekræftet af adskillige domme.

Denne brugte software fra Office 2016 Professional Plus kan installeres på din computer umiddelbart efter dit køb og download og aktiveres med den medfølgende multiaktiveringsnøgle (volumenlicensnøgle) og derefter bruges uden tidsbegrænsninger.

Køb af brugt software fra Microsofts Office-pakker er ikke kun praktisk for Wiresoft-kunder, fordi de kan købe normalt ikke tilgængelige Office-udgaver, men også særdeles fordelagtigt. Mange selvstændige og private brugere samt små og mellemstore virksomheder benytter sig derfor af vores softwaretilbud: For med Wiresoft får de ikke kun alle de eksklusive fordele ved Office 2016 Professional Plus Edition, men sparer også penge!

I Wiresoft Software-Shop kan du finde Office 2016 Professional Plus Edition samt andre udgaver og versioner og mange andre Office-programmer som en købsversion.

Hvis du har spørgsmål om Office 2016 Professional Plus eller andre Microsoft Office 2016 Edition kan du blot bruge vores kompetente rådgivning via e-mail, telefon eller chat.

Læs, skriv og diskutere anmeldelser...mere
Kundeanmeldelser for "MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS"
02/01/2021

School use!

10

04/04/2020

Habe das gekauft, aber man schickt mir den Code nicht zu!

[email protected]

30/03/2020

Top

Für mich perfekt

Skriv en anmeldelse
Anmeldelser vil blive aktiveret efter verifikation.

De felter, der er markeret med *, er obligatoriske.

Jeg har noteret mig bestemmelserne om databeskyttelse.

Sidst set