AUTORISERET ORIGINALT PRODUKT
FORSENDELSE INDEN FOR 24 TIMER
SUPPORT VIA CHAT, E-MAIL OG TELEFON
GRATIS HOTLINE +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS

62,97 Kr. *

inkl. moms.

Tilgængelig som en øjeblikkelig download


Er du en erhvervskunde
eller har du juridiske spørgsmål?

Jeg er her for dig.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2013 Professional Plus - køb som enkeltbrugerlicens MS Office-Suite 2013...mere
Produktinformation "MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS"

Microsoft Office 2013 Professional Plus - køb som enkeltbrugerlicens

MS Office-Suite 2013 Professional Plus er den mest omfattende softwarepakke, der er tilgængelig for denne Office version. Ud over de aktuelle, effektive programversioner af Word, Excel, PowerPoint, OneNote og Outlook - herunder Business Contact Manager - omfatter den også Publisher og Access samt InfoPath, Lync og Office Web Apps.

Office-Edition 2013 Professional Plus indeholder således alle de funktioner og intuitivt anvendelige værktøjer, der mere end rigeligt opfylder de forretningsmæssige krav, som en moderne virksomhed stiller: Fra moderne kommunikation med flere deltagere, selv via video, til oprettelse af browserkompatible formularer og udvikling af apps til de klassiske Office-programmer til tekstbehandling, regneark samt til levende præsentationer og professionelt designede publikationer. SharePoint 2013- og Lync 2013-applikationerne, som også er integreret, gør det også muligt at dele filer og oplysninger direkte i realtid og kommunikere direkte. Sidst, men ikke mindst, er mange funktioner touch-optimeret til brug på tablets og smartphones.

Et andet argument for at købe Professional Plus er også kompatibiliteten med Windows 7, så denne udgave med de medfølgende programmer kan også bruges på ældre computere uden problemer. Office 2013 Professional Plus giver også mulighed for at bruge Microsoft SkyDrive og gemme data og dokumenter der, så de kan deles og redigeres i skyen af flere brugere.

MS Office 2103 Professional Plus-udgaven - som normalt kun er tilgængelig for kunder med volumenlicenser - er også tilgængelig hos Wiresoft som en købsversion til enkeltbrugere. Med en enkeltbrugerlicens kan også selvstændige og mindre virksomheder drage fordel af det plus af programmer, som kun denne Office-Edition har at tilbyde. I den følgende oversigt præsenteres de vigtigste funktioner og forbedringer i de forskellige softwareprogrammer på Office 2013.

Alle vigtige nyskabelser i Word til Office 2013

Word 2013 giver en meget bedre klarhed - ikke kun når du redigerer tekster, men også når du læser dem. Det gør det også endnu nemmere at samarbejde om eller bruge PDF-dokumenter og Word-dokumenter, der er oprettet med en ældre version af programmet.

Generelle praktiske funktioner

  • Når du starter Word 2013, vises alle de senest anvendte dokumenter som en liste i en kolonne i venstre margen.
  • Ved at klikke på fanen "Udkast" (Layout) får du en oversigt over alle formatskabeloner, som også kan tilpasses til dine personlige behov.
  • I redigeringsvisningen "Simple Markup" vises rettelser ved en lodret linje i tekstmargenen.
  • Et PDF-dokument kan åbnes med det samme i Word 2013 med et højreklik med musen og er tilgængeligt som en Word-fil til videre brug, herunder alt indhold som tekst og grafik. Dette kan derefter gemmes igen i PDF-format.
  • Et tekstdokument, der er oprettet med en ældre Word-version, kan åbnes i Word 2013 i kompatibilitetstilstand. Dette gør det muligt at redigere den, så den fortsat kan bruges med den oprindelige Word-version, efter at den er blevet gemt.
  • Når du indsætter grafik og lignende, giver Word 2013 forslag til layoutmuligheder, som du kan vælge med et enkelt klik.
  • Justeringsvejledningen gør det nemmere at placere tabeller og grafik præcist i tekststrømmen.
  • Layout i realtid giver øjeblikkelige live-previews af, hvordan grafik og tekst er arrangeret.

Bedre læsetilstand

  • Word 2013 giver mulighed for også at vise dokumenter i kolonner for at gøre dem lettere at læse. Du kan bruge pilikonerne til at rulle gennem dokumentet, som om du læste en bog.
  • Hvis du vil have en mere neutral tekstpræsentation, kan alle redigeringsværktøjer skjules, undtagen nogle få nyttige værktøjer.
  • Grafik og tabeller i et Word-dokument kan forstørres, så de fylder hele skærmen ved hjælp af objektzoom - du skal blot dobbeltklikke på det relevante tekstelement.
  • Hvis der redigeres flere Word-dokumenter på samme tid, kan de vises via faner.
  • I store dokumenter kan alle overskrifter vises i venstre sideområde; ved at klikke på dem navigeres der til den relevante tekstpassage i dokumentet.

De vigtigste nyskabelser i Excel 2013

Excel indeholder også flere nye værktøjer i Office 2013 Professional Plus, som kan bruges til at analysere selv store datamængder. Regnearksoftwaren genkender nu brugertypiske procedurer, når du redigerer data, og tilføjer dem automatisk. De optimerede PivotChart- og PivotTable-funktioner er også tilgængelige i Excel 2013.

  • Lynvisningsfunktionen genkender typiske redigeringsmønstre og afslutter automatisk yderligere indtastninger - selv for hele kolonner.
  • Hurtig analyse giver dig mulighed for at formatere data med få klik. Når et datasæt er valgt, åbnes en hurtigvalgsmenu med velkendte funktioner, og formateringsforslag kan vises via musen over og anvendes ved at klikke på dem.
  • Hurtigt diagramvalg i Excel 2013 giver forslag til, hvilken diagramtype der er bedst at bruge til at visualisere et udvalgt datasæt.
  • Indstillinger til filtrering af data i Excel-regneark viser også det filter, der er brugt til dataafsnittene, så det altid er klart, hvilke data der vises.

De vigtigste nyskabelser i PowerPoint 2013

Microsoft PowerPoint 2013 Professional Plus har udvidet designmulighederne for præsentationer med en række nye designs og animationer. Det mest iøjnefaldende træk er det bredformatede design. Den nye PowerPoint indeholder også en praktisk højttalervisning og understøtter medieformater som MP4 og MOV, indhold og codecs i høj opløsning.

  • For at få endnu mere plads er det brede 16:9 diasformat nu som standard tilgængeligt.
  • To PowerPoint-filer kan nu slås sammen til ét dokument, inklusive alle redigeringer.
  • Kommentarer kan også vises i en præsentation med angivelse af de involverede personer og deres kontakter.
  • PowerPoint-præsentationer kan nu også offentliggøres som videoer og offentliggøres direkte på sociale medier.

De vigtigste nyskabelser i Outlook 2013

Outlook 2013 præsenterer sig selv med en meget renere skrivebordsgrænseflade. Ved at flytte navigationslinjen for e-mails, kontakter og kalendere til bunden af skærmen skabes der mere plads til andet indhold.

  • Sociale netværk som Facebook og Xing er nu integreret, så brugerne kan følge direkte med i partneres og venners aktiviteter.
  • Kontaktoplysningerne fra sociale netværk kan overføres til Outlook-kontaktlisten.
  • Skype i Outlook 2013 gør det muligt at foretage telefonopkald via internettet.
  • Exchange ActiveSync i Outlook eliminerer nu behovet for at bruge Exchange-servere til at synkronisere kontakter og kalendere.
  • Den nye funktion Kikkerter viser vigtige oplysninger i Kalender, Personer eller Opgaver i et vindue med det samme.

De vigtigste nyskabelser i Access 2013

Access er den eksklusive komponent i MS Office 2103 Professional Plus udgaven. Databasesoftwaren kombinerer det relationelle databaseadministrationssystem Jet Engine med effektive værktøjer i et integreret udviklingsmiljø til at skabe alle de typiske databaseapplikationer, der er nødvendige i en virksomhed. Til dette formål tilbyder Access 2013 bl.a. følgende værktøjer og funktioner:

  • Brugerdefineret oprettelse af Access Web Apps er den vigtigste nye funktion i databasesoftwaren. Brugere kan bruge det til at oprette applikationer selv uden kendskab til programmering: Det eneste, der er nødvendigt, er at vælge den relevante datatype, så Access automatisk opretter en komplet databasestruktur - inklusive en brugervenlig grænseflade.
  • Appen indeholder kommandoer til at tilføje og redigere data samt navigation og grundlæggende funktioner.
  • Access-webapplikationer kan bruges og deles med det samme som en SharePoint-app i en webbrowser.
  • Brugerne får også indsigt i, hvordan appsene bruges.
  • De integrerede tabelskabeloner gør det muligt at spore de oplysninger, der genereres med en sådan Access-app.
  • Access er også forbundet med Microsoft SQL Server og Microsoft Azure SQL-databasen, hvilket sikrer større pålidelighed, sikkerhed og skalerbarhed af data - både lokalt og i skyen.

Vigtige nye funktioner i Publisher 2013

Programmet til at skabe professionelt designede publikationer er også en eksklusiv del af MS Office 2103 Professional Plus udgaven. Publisher tilbyder brugerne omfattende designmuligheder til alle typer kataloger, kort, flyers, nyhedsbreve osv., som kan gemmes klar til udskrivning.

  • Publisher 2013 indeholder muligheden for at søge centralt efter billeder på din computer, i ClipArt-kataloget på Office.com eller på internettet og indsætte dem i et dokument.
  • Hvis der vælges flere billedfiler på samme tid, når du designer, viser Publisher 2013 dem tydeligt i en kolonne i designet.
  • Billeder kan nemt trækkes og slippes ind på en side i designområdet og kan udskiftes på samme måde.
  • Hvis du vil bruge et billede som baggrund, er der forskellige designmuligheder: "Fill" udvider billedet, så det fylder hele baggrunden, "Tile" fylder baggrunden med fliser.
  • Effekter som skygger, refleksioner, glødeffekter og skråninger er også tilgængelige for tekst.

De vigtigste nyskabelser i Lync 2013

Lync er et vigtigt kommunikationsværktøj til effektivt samarbejde om projekter. Med et enkelt klik kan den bruges til at afholde videokonferencer eller bruge IP-telefoni med det samme. De vigtigste nye funktioner omfatter:

  • Lync Mobile App - med touch-funktioner er den nu optimeret til smartphones - både Windows Phone og iPhone eller Android.
  • Lync Server 2013 har nye funktioner til instant messaging og tilstedeværelse.
  • I forbindelse med Exchange 2013 kan brugerne administrere og synkronisere kontakter i Outlook 2013, Outlook Web App og Lync 2013.

Vigtige nye funktioner i InfoPath 2013

InfoPath 2013 er designet til at gøre det nemt at oprette udtryksfulde kodebaserede formularer til SharePoint Server 2013. Sammen med InfoPath Forms Services tilbyder værktøjet også en lang række funktioner til udviklere. Følgende nye funktioner er inkluderet her:

  • Nye muligheder for at skrive og redigere kode
  • Optimerede SharePoint-listeformularer
  • Oprettelse af standardkonforme browserformularer
  • Hosting af formularer på portalsider ved hjælp af InfoPath-webdele
  • Udgivelse af InfoPath-formularskabeloner som sandbox-løsninger
  • InfoPath 2013 giver også omfattende understøttelse af kontroller og funktioner i browserformularer, f.eks: Kugler, nummererede og enkle lister, listebokse med flere valgmuligheder og kombinationsbokse.

Vigtige nye funktioner i SharePoint 2013

I SharePoint Server 2013 er det nu endnu nemmere at være vært for formularer på websider i forbindelse med InfoPath Web Parts uden at skulle skrive kode til det. Som følge heraf gør SharePoint 2013 det nemmere at dele data og oplysninger.

  • Cloud-app-modellen kan bruges til at oprette apps, der udvider funktionaliteten af SharePoint-websteder, herunder eksterne webapplikationer.
  • Udviklingsværktøjer som Visual Studio og SharePoint Designer er blevet optimeret.
  • Windows Phone 7-apps kan kombineres med SharePoint-tjenester på stedet.
  • Det er også muligt at bruge eksterne SharePoint-tjenester i skyen via SharePoint Online, f.eks. til at udvide funktionaliteten på lokale pc'er.
  • Nye funktioner som f.eks. geolokalisering kan integreres i mobilapplikationer.

OneNote 2013: Vigtige nyheder

OneNote, programmet til nemt at oprette og bruge noter, bliver endnu mere praktisk med den nye Touch-app. Tablet-brugere kan bruge den til at registrere deres idéer uden mus eller tastatur og straks indsætte dem i et Office-dokument. OneNote genkender håndskrift og konverterer den til trykt tekst.

  • Nye formateringsmuligheder forbedrer tabelfunktionen for at organisere alt indhold mere overskueligt.
  • Profiloplysninger for andre brugere er også tilgængelige i OneNote, så egne noter kan deles med kolleger.
  • Dokumenter eller websider kan nemt tilføjes til notesbogen ved hjælp af funktionen "Send til OneNote".

Systemkrav til Microsoft Office 2013 i Professional Plus Edition

Office 2013 Professional Plus udgaven kan downloades i to versioner: 32-bit såvel som 64-bit. Som følge heraf kan de individuelle hardwarekrav - f.eks. til RAM - være forskellige. Der gælder følgende minimumskrav:

  • Operativsystemer: min. Windows 7 til Windows 10, min. Windows Server 2008 til 2012 R2
  • Processor: min. 1 GHz
  • RAM: min. 1 GB (32 Bit) eller 2 GB 64 Bit)
  • Plads på harddisken: min. 3 GB
  • Billedopløsning: min. 1.024 x 576, min. grafikkort med Direct X10-acceleration

Køb MS Office 2013 Professional Plus som enkeltbrugerlicens fra Wiresoft

Normalt kun tilgængelig for kunder med volumenlicenser, men i Wiresoft Software Shop kan du finde Professional Plus-udgaven af Office 2013-versionen også som enkeltbrugerlicens - med følgende programmer:

  • Word 2013 - opret dokumenter professionelt, og læs dem med fokus
  • Excel 2013 - analysér omfattende data med effektive værktøjer
  • PowerPoint 2013 - opret interessante og informative præsentationer
  • Outlook 2013 - administrer e-mails, kontakter og alle opgaver professionelt
  • OneNote 2013 - optag spontane noter, og brug dem straks i programmer
  • Publisher 2013 - opret ubesværet tiltalende publikationer med billeder og grafik
  • Access 2013 - design og styring af databaser efter individuelle behov og oprettelse af apps til dem
  • Lync 2013 - brug Skype for Business til intern og ekstern kommunikation
  • InfoPath 2013 - opret elektroniske formularer på et øjeblik
  • SharePoint 2013 - kombiner Windows Phone 7-applikationer med SharePoint-tjenester osv

Når du køber Professional Plus-Editionen af Office 2013 fra Wiresoft, får du alle disse fordele, og du har desuden mulighed for at købe den som brugt software i form af en enkeltbrugerlicens - og til en fantastisk lav pris:

  • Du kan købe Microsoft Office 2013 Professional Plus-Edition fra Wiresoft som enkeltbrugersoftware.
  • Denne softwarelicens var en del af en større volumenlicens for en virksomhed, og derfor er den så billig hos Wiresoft!
  • Med salget til Wiresoft blev Office-licensen - hvis den nogensinde er blevet brugt - afinstalleret på en tidligere computer, så den er 100% gratis.
  • Hver Microsoft Used Software-licens kontrolleres af Wiresoft før salget for at sikre, at den er i perfekt funktionsdygtig stand.
  • Købet af softwarelicenser i Wiresoft Shop omfatter et originalt Microsoft-produkt i overensstemmelse med de juridiske krav i EU: Hverken Wiresoft eller du befinder dig i en juridisk gråzone.
  • Wiresoft tilbyder som en anerkendt softwareforhandler heller ikke prøveversioner af Microsoft-software til salg, som enten er gyldige i en begrænset periode, eller hvis funktionalitet er begrænset.
Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende dit køb af licens til Microsoft Office 2013 Professional Plus eller anden Microsoft Office software, er du velkommen til at kontakte os via e-mail, telefon eller her på chatten. 
Læs, skriv og diskutere anmeldelser...mere
Kundeanmeldelser for "MICROSOFT OFFICE 2013 PROFESSIONAL PLUS"
Skriv en anmeldelse
Anmeldelser vil blive aktiveret efter verifikation.

De felter, der er markeret med *, er obligatoriske.

Jeg har noteret mig bestemmelserne om databeskyttelse.

Sidst set