Chat with us, powered by LiveChat
JURIDISK
Erhvervskunder
telephone
Hjælp med opsætningen
+49 69 173261340
 
Trustmask
Der blev ikke fundet nogen resultater for filtreringen!
MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL PLUS
MS Office 2016 Professional Plus - det afgørende mere for erhvervslivet MS Office 2016 Professional Plus er den mest omfattende udgave af Microsoft Office-version 2016, den indeholder alle de programmer, der er nødvendige i en...
831,90 Kr. *
MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD MICROSOFT OFFICE 2016 STANDARD
Microsoft Office 2016 Standard - til moderne kontor- og virksomhedsorganisation Office-Edition 2016 Standard er designet til at håndtere alle de typiske opgaver i moderne virksomheder - og meget mere: Mange praktiske, intuitive værktøjer...
740,90 Kr. *

Nye funktioner i Office 2016-programmerne

Office 2016 supplerer den tidligere version med en række individuelle funktioner, hvoraf nogle også er tilgængelige på tværs af programmerne og giver brugeren en nyttig støtte i sit arbejde.

"You wish" (Fortæl mig) - til Word, Excel, PowerPoint, Outlook og Access

Office 2016-båndet er der en betjeningsassistent kaldet "Fortæl mig", der kan genkendes på et ikon i form af en pære. For at bruge den skal brugeren blot skrive det, han/hun vil finde eller gøre, i indtastningsfeltet ved siden af, og assistenten viser den tilsvarende procedure eller tilbyder yderligere støtte.

Indsigt - til Word, Excel, PowerPoint og Outlook

Hvis du vil kontrollere termer eller fakta i et Office-dokument eller få forklaringer, skal du blot markere dem og derefter klikke på dem med Bing-understøttet Intelligent Search for at få de tilsvarende søgeresultater. Disse vises derefter i sideområdet i Office-vinduet.

Forenklet deling - for Word, Excel og PowerPoint

Dokumenter i Office-programmerne Excel, Word og PowerPoint kan nu deles endnu nemmere, herunder individuel tildeling af rettigheder. Brugerne skal blot klikke på knappen "Share" (Del) i båndet.

Forbedret versionshistorik - for Word, Excel og PowerPoint

Især når flere kolleger arbejder sammen på det samme dokument, er det vigtigt, at tidligere versioner fortsat er tilgængelige. Med funktionen "Versionshistorik" kan disse nemt vises, og selvfølgelig kan de respektive redigeringstilstande genoprettes.

Nye diagramtyper - til Word, Excel og PowerPoint

Ved hjælp af de nyligt integrerede diagramtyper TreeMap, Waterfall, Pareto (kolonnediagram), Histogram, Box Chart og Sunburst har brugerne yderligere informativ grafik til rådighed, hvormed statistiske såvel som hierarkiske og økonomiske data kan visualiseres tydeligt.

OneDrive-integration - til Word, Excel og PowerPoint

Med integrationen af OneDrive i Office 2016 kan brugerne nu få adgang til Office-dokumenter overalt og fra enhver slutenhed ved at gemme dem på OneDrive. Det gør det muligt at arbejde med dem hvor som helst uden at skulle gemme dem lokalt på en pc eller lignende eller et USB-stik på forhånd - også sammen med andre.

Beskyttelse mod datatab (DLP) - for Word, Excel og PowerPoint

DLP-funktionen er nu også tilgængelig i Office 2016 for alle Word-, Excel- og PowerPoint-dokumenter via SharePoint Online og OneDrive for Business. Dette giver administratorer mulighed for centralt at oprette og administrere politikker for indholdsoprettelse og dokumentdeling. Slutbrugerne får vist meddelelser eller begrænsninger vedrørende frigivelse af et dokument, hvis appen registrerer en mulig risiko.

Programspecifikke individuelle funktioner i Office 2016

Ud over disse overordnede funktioner indeholder Office 2016 også individuelle nye funktioner og forbedringer til de programmer, der er tilgængelige i hver udgave:

Nye Word-funktioner i Office 2016

Følgende funktioner gør det endnu mere produktivt at arbejde sammen på et Word-dokument:

  • Input i realtid: Hvis flere kolleger arbejder sammen på det samme Word-dokument, viser input i realtid, hvor de i øjeblikket foretager ændringer, så de kan kontrolleres eller spores med det samme.
  • Gem i en fastgjort mappe: Ved at fastgøre en mappe til et Word-dokument kan brugerne få adgang til mappen og dokumenterne endnu hurtigere og mere bekvemt via en jumpliste.
  • Kommentarfunktion: Tekstbehandling med Word 2016 er nu meget mere bekvemt med den forbedrede funktion, da alle kommentarer ikke kun findes i det relevante Word-dokument, men også kan besvares direkte uden at skulle skrive en e-mail. Det gør det endnu mere overskueligt at arbejde sammen om et dokument.
  • PDF i Word: I stedet for at kopiere indholdet af en PDF-fil er det endnu nemmere i Word for Office 2016 at åbne den direkte i Word; ikke kun teksten, men også alle grafiske elementer overtages, og disse kan nu frit redigeres. Endelig kan denne Word-fil også gemmes igen i PDF-format.

Nye Excel-funktioner i Office 2016

Ud over de nye diagramtyper, der allerede er nævnt, indeholder Excel også forbedringer af eksisterende funktioner samt nye værktøjer:

  • PROGNOSE: Med funktionen PROGNOSE.ETS er det muligt at ekstrapolere tidsserier i data baseret på eksponentiel udjævning ved hjælp af den etablerede ETS-algoritme (Exponential Smoothing) for at generere alternative kortfristede prognoser og derefter stille dem til rådighed som et såkaldt prognoseark.
  • Interaktive diagrammer i pivottabeller: Disse nyligt integrerede business intelligence-softwareløsninger giver et bedre overblik, især i komplekse pivottabeller. Dette omfatter funktioner som f.eks. automatisk gruppering af tidsmæssige værdier efter kvartaler eller måneder samt drill-down-navigation, som ofte anvendes især i Online Analytical Processing (OLAP).
  • LET-funktion: Dette gør det muligt at navngive intervaller inden for en formel, hvilket forbedrer regneevnen i Excel samt læsbarheden og kombinationsmulighederne.
  • Visningsfilter: For at bevare overskueligheden i en Excel-fil, mens du arbejder sammen, kan de andre brugeres sortering og filtre skjules via filtervisningen.

Nye Outlook-funktioner i Office 2016

De følgende funktioner organiserer ikke kun effektivt den daglige strøm af e-mails, men gør det også lettere at finde indhold og dokumenter.

  • Oversigt over vedhæftede filer: Når du sender en vedhæftet fil i Outlook 2016 via e-mail, viser programmet de senest anvendte dokumenter tydeligt på en liste.
  • Deling af dokumenter: Dokumenter kan også deles via OneDrive eller SharePoint, herunder konfiguration af delingstilladelser.
  • Clutter-funktion: Dette værktøj sorterer automatisk uvæsentlige e-mails i en separat mappe. For at sikre, at disse ikke bliver overset, sender Outlook en daglig oversigt over de e-mails, der er gemt der.
  • Forenklet søgning: Ved hjælp af drop-down-listen "Nyt søgeområde" kan søgningen ændres ved at skifte den aktuelle mappe eller postkasse.

Nye PowerPoint-funktioner i Office 2016

De nye Outlook-funktioner forbedrer bl.a. tidsstyringen under præsentationer og

er en praktisk mulighed for at fremhæve indhold:

  • Mere præcis illustration via pensel: For at fremhæve visse elementer eller processer under en præsentation kan præsentanterne i stedet for at bruge en laserpointer eller endda en stav som tidligere bruge den integrerede pensel til at tiltrække publikums opmærksomhed. Ved at gøre dette i præsentationstilstand forbliver den oprindelige PowerPoint-præsentation uændret.
  • Delingsfunktion: Takket være det mere overskuelige design af delingsfunktionen kan præsentationer nu nemmere og hurtigere offentliggøres via sociale medier.
  • Timetracking: Sæt en stopper for præsentationer, der tager for lang tid, og for vanskeligheder med at udnytte den givne præsentationstid effektivt: Timetracking forbedrer den personlige tidsstyring ved at vise præsentanten tiden under præsentationen, så han/hun kan reagere og foretage justeringer når som helst.

Nye OneNote-funktioner i Office 2016

OneNote gør det endnu mere praktisk at dele oplysninger og idéer med andre:

  • Del dine notesbøger: Vigtige oplysninger som f.eks. fotos, tegninger, videoer osv. kan samles og synkroniseres på ét centralt sted for at gøre samarbejdet om projekter mere effektivt.
  • Indsæt videoer: Videoer fra Office Mix, Vimeo og YouTube kan nu nemt integreres i en side i OneNote.
  • Opret noter direkte på en webside: Med den nye browser til Windows 10, Microsoft Edge, kan brugerne nemt skrive noter eller fremhæve en webside og dele dem via OneNote.

Nye Access-funktioner i Office 2016

Access tilbyder også nogle tilføjelser i Office 2016. Disse omfatter den nye datatype BigInt, som gør programmet mere kompatibelt med Windows SQL Server, og der er også blevet genindført understøttelse af dBASE. Desuden er det nu muligt at eksportere datakilder, der er knyttet til Access som en reference, som lister i Excel. Tabeller kan nu nemt tilføjes under arbejdet ved at aktivere "Tilføj tabeller".

Nye Publisher-funktioner i Office 2016

Med sine selvforklarende betjeningskoncepter og mange skabeloner kan Microsoft DTP-software Publisher 2016 også bruges af nybegyndere til at skabe printmedier i høj kvalitet, f.eks. flyers eller brochurer. Billeder kan redigeres direkte i programmet, og der kan oprettes udskriftsskabeloner med millimeterpræcision, som kan bruges problemfrit af andre softwareprogrammer og tjenester.

Systemkrav til Office 2016:

MS Office findes i en 32-bit og en 64-bit version; de individuelle hardwarekrav kan derfor variere.

  • Operativsystem: Windows 7 eller højere, Windows Server 2012 R2 eller Windows Server 2012, Windows 10 Server, Windows Server 2008 R2
  • Processor: x86- eller x64 bit-processor med mindst 1 GHz og SSE2
  • Hukommelse: 1 GB RAM (32-bit version), 2 GB RAM (64-bit version)
  • Plads på harddisken: min. 3,0 GB ledig
  • Skærm: mindst 1024 x 768
  • Grafikkort: DirectX 10-grafikkort er påkrævet for hardwareacceleration af grafik

Køb MS Office 2016 billigt hos Wiresoft i online-butikken

Hos Wiresoft kan du finde følgende to udgaver af Office 2016-versionen - med de respektive integrerede programmer:

Office 2016 Standard

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • Udgiver 2016

Office 2016 Professional Plus

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • OneNote 2016
  • Outlook 2016
  • Udgiver 2016
  • Access 2016

Når du køber en udgave af Office 2016 hos Wiresoft, nyder du ikke kun godt af den fantastiske pris på brugt software, men også af følgende ekstra fordele:

  • Med hver Microsoft Office 2016-licens, du køber hos Wiresoft, får du et softwareprodukt, som udelukkende bruges af dig selv.
  • Alle Office-programmer, der tidligere er blevet brugt af den oprindelige køber, blev afinstalleret, da de blev solgt til Wiresoft, så licensen er 100 % fri og kan bruges igen.
  • Alle individuelle licenser, der stammer fra volumenlicenser, er blevet grundigt kontrolleret af Wiresoft for at sikre, at de rent faktisk er egnet til brug efter købet.
  • Som seriøs softwareforhandler tilbyder Wiresoft ikke testversioner i sin online shop, som kun er gyldige i en begrænset periode eller har begrænsede funktioner.
  • Når du køber licenser hos Wiresoft, kan du altid være sikker på, at du køber et originalt Microsoft-produkt i overensstemmelse med de juridiske bestemmelser, og at du ikke befinder dig i en juridisk gråzone.

For alle spørgsmål vedrørende køb af licenser til Microsoft Office 2016 Standard, Professional eller andre Microsoft-softwareprodukter, bedes du kontakte os via e-mail, telefon eller chat.