Microsoft Office til Windows - en oversigt over alle versioner og udgaver, der er tilgængelige som brugt software hos Wiresoft Software-Shop
Hos Wiresoft finder du ikke kun særlige udgaver af den nye MS Office version 2019, som ud over standardprogrammerne Word, aog PowerPoint også omfatter bl.a. Outlook eller Access, men også mange tidligere versioner som anvendt software, såsom Office 2016, Office 2013 osv. - hver version er tilgængelig i mindst 2 omfattende udgaver, såsom Professional Plus og Standard. Udnyt de mange muligheder i disse udgaver til omfattende kommunikation og planlægning og til et mere fleksibelt teamsamarbejde, herunder dokumentdeling i skyen.
På grund af det store udvalg af aktuelle og ældre Office-versioner er MS Office kompatibilitet med ældre softwaresystemer og applikationer, der allerede findes i en virksomhed, givet, så disse kan integreres uden problemer, og dyre opdateringer er derfor normalt ikke nødvendige med Wiresoft-anvendt software. Ud over fordelen ved også at kunne køre under ældre styresystemer har de tilgængelige Office-versioner også den fordel, at de normalt kræver mindre hukommelse, hvilket især har en positiv effekt på ældre hardware.
Og især for små og mellemstore virksomheder eller selvstændige erhvervsdrivende opfylder en ældre Office-version ofte alle krav til typiske forretningsopgaver, så købsprisen for brugt software ikke belaster budgettet for meget.
Følgende oversigt giver en kort information om de Office-suiter til Windows, der er tilgængelige hos Wiresoft, alle udgaver kan allerede nu købes som enkeltbrugerlicens, selv om de kun er tilgængelige som volumenlicenser hos almindelige forhandlere. Følgende versioner og udgaver af MS Office kan du finde hos Wiresoft til lave priser som brugt software til Windows:
MS Office 2019 - Professional Plus og Standard Edition
Dette er den nyeste Office-version, som officielt stadig er tilgængelig som en købeversion i mindre udgaver. Office 2019 kører kun på Windows 10 og er særligt overbevisende med mange praktiske funktioner i standardprogrammerne, som gør netværkssamarbejde nemmere og samtidig mere sikkert, herunder:
- Telemetri-app - kompatibilitetskontrol for virksomhedsspecifikke tilføjelser
- Remote Desktop Services (RDS) for programmerne Word, Excel og PowerPoint, som også er tilgængelige som webapps og dermed kan bruges online og lokalt uafhængigt af hinanden
- Forebyggelse af datatab (DLP) til omfattende forebyggelse af datatab
- OneDrive til ukompliceret samarbejde om dokumenter og simpel dokumentdeling i skyen
- Morphing- og zooming-funktioner i PowerPoint
- Udgiver til udgivelse af høj kvalitet
Indeholdes specifikt i Professional Plus-udgaven af Office:
- Access, databaseprogrammet til fleksibel og omfattende brug af data fra forskellige kilder til professionelle forretningsapplikationer
- Enterprise Voice i Outlook med omfattende funktioner til forenet kommunikation
MS Office 2016 - Professional Plus & Standard Edition
Forgængeren til den sidste version kører allerede under Windows 7 eller Windows 10 Server og tilbyder mange funktioner, der støtter både begyndere og professionelle i deres arbejde, f.eks:
- "You wish" (Fortæl mig) - søgeassistent til hurtigere at finde funktioner
- "Indsigt" - til direkte oplysninger og forklaringer om termer og emner i et Office-dokument
- Forenklet delingstilstand til at dele dokumenter med andre
- Funktionen "Versionshistorik" gør ældre versioner i Word, Excel og PowerPoint tilgængelige til videre brug
- PowerPoint Designer foreslår forskellige designmuligheder, der kan anvendes med det samme med et enkelt klik
- Publisher indeholder skalerbar SVG-vektorgrafik samt 3D-objekter til oprettelse af trykte medier
- Samt mange nye diagramtyper i Excel
Specielt inkluderet i Professional Plus-udgaven
- Access giver mulighed for at importere tabeller og data fra forskellige databasekilder og flette dem sammen
- Skype for Business i Outlook giver endnu flere muligheder for at kommunikere direkte med andre brugere - både internt i virksomheden og eksternt
MS Office 2013 - Professional Plus & Standard Edition
Den populære Office-version understøttes fra Windows 7 til Windows 10 samt Windows Server 2008 til 2012 R2 og tilbyder dermed en særlig bred kompatibilitet med Microsoft-operativsystemer; vigtige funktioner er:
- Muligheden for at gemme data eller dokumenter på Microsoft SkyDrive og gøre dem tilgængelige i skyen og også dele dem med andre brugere via SharePoint
- Outlooks forbindelse til Facebook og andre sociale medier giver mulighed for deling.
- Word 2013 har en ny læsetilstand med et stærkere fokus på indholdet, hvilket øger koncentrationen under læsning, samt forbedret samarbejde med PDF-dokumenter, der kan åbnes i Word 2013
- Flash Preview-funktionen i Excel genkender datamønstre, der er i brug, og afslutter indtastninger automatisk og pålideligt
- Publisher med nye designmuligheder samt en overskuelig visning af billedfiler
Professional Plus-udgaven tilbyder også:
- Access med Jet Engine og andre effektive værktøjer i et integreret udviklingsmiljø samt brugerdefineret oprettelse af Access Web Apps
- Lync Mobile App, med touch-funktioner optimeret til smartphones
- InfoPath til oprettelse af kodebaserede formularer til SharePoint Server 2013
- Office Web Apps i de enkelte programmer
MS Office 2010 - Professional Plus & Standard Edition
Office 2010 tilbyder bred kompatibilitet, lige fra Windows 7 til Windows 10 og fra Windows Server 2003. Den digitale notesbog er allerede inkluderet i Standard Edition
OneNote og Microsoft Publisher til en bred vifte af publikationer, og Office 2010 tilbyder også:
- En moderniseret desktop-grænseflade, der er endnu mere intuitiv at bruge
- Den overskuelige inddeling af funktionsområder, f.eks. i Word, i det nyligt udformede farvebånd
- Lagring af dokumenter i XML-filformat, hvilket gør dem mere kompakte og kræver mindre lagerplads; de er også mere sikre og mere kompatible med andre systemer
- I Excel kan dataskiver bruges til at filtrere store mængder data i pivottabeller
- Versionsgendannelse for dokumenter i standardprogrammerne samt backstage view for metadata, personlige oplysninger og forskellige muligheder
- Outlook: Med QuickSteps-funktionen kan ofte anvendte rutineopgaver automatiseres; desuden tilbyder de praktiske søgefunktioner forbedrede filtermuligheder
- OneNote opretter en personlig notesbog, bl.a. med fanerne "Generelt" og "Ikke arkiverede noter"
- Publisher kan bruges til at oprette informative e-mail-nyhedsbreve ud over trykte medier
Professional Plus-udgaven indeholder bl.a.:
- Access 2010 med nye formateringsfunktioner til omfattende databaseapplikationer
- InfoPath med komponenterne InfoPath Designer 2010 med foruddefinerede elementer samt out-of-box-regler til oprettelse af formularer, InfoPath Filler 2010 til hurtigere udfyldelse af formularer samt InfoPath Forms Services til online-tilrådighedsstillelse af formularer på et websted
MS Office 2007 - Professional Plus, Standard & Enterprise Edition
Den ældste version af Office 2007, der er tilgængelig fra Wiresoft, kører fra Microsoft Windows XP Service Pack 3 op til Windows 8.1 eller mindst Microsoft Windows Server 2003 eller højere og er ikke kompatibel med Windows 10. Den har allerede det nye bånd til hurtigere og intuitiv navigation samt temaer til brugerdefinerede indstillingsmuligheder og Live Preview til visning i realtid i dokumentvinduet. Den understøtter også allerede OpenXML-filformatet. Andre funktioner:
- Ny kompatibilitetstilstand, der gør det muligt at åbne, redigere og gemme dokumenter, der er oprettet med ældre versioner af Office-programmer (Office 97)
- Mange standardskabeloner, der kan tilpasses til erhvervsmæssige og private formål i Word, herunder makroer, samt nye effekter som gennemsigtighed og 3D, der er klar til brug
- Pivottabeller i Excel samt udvidede funktioner til at skabe formler og visualisere data
- Slide master tilgængelig i PowerPoint til skabelonstyring
- Øjeblikkelig søgning i Outlook for at søge i e-mails, herunder vedhæftede filer, efter termer eller nøgleord samt målrettet deling af data for individuelle brugere
Især Office-Edition Professional Plus-programmer:
- Publisher med omfattende muligheder og skabeloner til publikationer, ikke kun til trykte medier, men også til online, f.eks. til e-mail nyhedsbreve og design af hjemmesider
- Access med en bred vifte af virksomhedstypiske databaseapplikationer til analyse af data og offentliggørelse af data i form af meningsfulde rapporter
- InfoPath til oprettelse af formularer, som gøres tilgængelige på nettet med de integrerede "Forms Services" og via Office SharePoint Server
Kun inkluderet i Enterprise Edition:
- Groove, med dette Office-program, kan brugerne bruge alle de arbejdsområder, de har brug for i deres daglige arbejde, herunder data, på en mobil enhed, så de kan arbejde produktivt uafhængigt og uden forbindelse til virksomhedens netværk. De dokumenter, der oprettes på denne enhed, synkroniseres derefter automatisk, så forskellige medarbejdere kan arbejde på data og dokumenter på samme tid.
Dine fordele ved at købe MS Office-udgaver som brugt software fra Wiresoft
Hos Wiresoft kan du få de nævnte kontorpakker i de respektive udgaver allerede som enkeltbrugerlicenser - dit køb som brugt software giver dig følgende fordele:
- Brugt software fra Wiresoft er betydeligt billigere end ny software
- De enkelte programmer har alle funktioner
- Eksklusive udgaver er også tilgængelige uden for en volumenlicens
- Wiresoft tilbyder ikke kun den nyeste version af MS Office, men også ældre udgaver
- Den købte version af MS forpligter dig ikke til at tegne et abonnement og kan også bruges i en ubegrænset periode
- Det er lovligt at købe og bruge Office brugt software
- Kompetent og venlig rådgivning om dit køb af software via e-mail, telefon eller chat