AUTORISERET ORIGINALT PRODUKT
FORSENDELSE INDEN FOR 24 TIMER
SUPPORT VIA CHAT, E-MAIL OG TELEFON
GRATIS HOTLINE +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS

MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS

58,77 Kr. *

inkl. moms.

Tilgængelig som en øjeblikkelig download


Er du en erhvervskunde
eller har du juridiske spørgsmål?

Jeg er her for dig.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2010 Professional Plus - den omfattende suite til professionelle erhvervsfolk...mere
Produktinformation "MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS"

Microsoft Office 2010 Professional Plus - den omfattende suite til professionelle erhvervsfolk som en købsversion

Med MS Office-Edition 2010 Professional Plus erhvervsfolk har alle Microsoft-programmer samlet i én pakke, fordi porteføljen indeholder alle de programmer og funktioner, de har brug for til at arbejde inden for alle forretningsområder: fra udarbejdelse af tekster til forskellige adressater med Word 2010 og analyse af komplekse data i Excel 2010 over kommunikation med medarbejdere og forretningspartnere samt opgaveplanlægning med Outlook 2010, herunder udformning af præsentationer og rapporter med PowerPoint 2010 og notatskrivning og deling af idéer med OneNote 2010 til alsidige publikationer af trykte og online-medier med Publisher 2010 - plus: Access 2010 til omfattende databaseapplikationer og InfoPath 2010 til oprettelse af formularer til ethvert anvendelsesformål - alt sammen kombineret i Office 2010 Professional Plus, hvis skrivebordsgrænseflade også har et moderniseret udseende med programmer, der er endnu mere intuitive at bruge.

Office Edition 2010 Professional Plus er nu normalt kun tilgængelig som en volumenlicens, som kun bruges af større virksomheder med mange arbejdsstationer. Wiresoft tilbyder dog udgaven som brugt software også som en enkelt licens, så enkeltbrugere også kan købe Professional Plus 2010 og bruge alle de medfølgende programmer.

Købet af en 2010-udgave af MS Office har for mange købere den store fordel, at den stadig understøttes af Microsofts styresystem Windows 7, som stadig bruges ofte, så denne kompatibilitet er en helt afgørende egenskab for købet. I Wiresoft Onlineshop får du udover købsversionen af Office 2010 Professional Plus også andre udgaver af denne version samt yderligere Office- pakker. Følgende oversigt indeholder en præsentation af de enkelte programmer, herunder deres nyskabelser fra Office 2010 Professional Plus.

MS Office 2010 Professional Plus - Erhvervskendskab samlet i én pakke

Ud over de velprøvede Office-programmer Word, Excel, PowerPoint og Outlook indeholder Professional Plus 2016 ikke kun den digitale notesbog OneNote og DTP-programmet Microsoft Publisher, men også Access 2010 og InfoPath. Især de sidstnævnte applikationer er uundværlige for kommercielle applikationer.

Oversigt over alle programmer i MS Office Edition 2010 Professional Plus:

  • Word 2010
  • Excel 2010
  • PowerPoint 2010
  • Outlook 2010
  • OneNote 2010
  • Publisher 2010
  • Access 2010
  • InfoPath 2010

Word 2010

Den klassiske software til tekstbehandling har, ud over mange afprøvede funktioner og funktioner i 2010-versionen igen nogle nye at tilbyde til at oprette dokumenter og breve i formatering til næsten ethvert program:

  • Det nye XML-filformat gør Word-dokumenter mere kompakte samt mere sikre og kompatible.
  • De enkelte funktionsområder er overskueligt placeret som faner i det nydesignede bånd. Disse kan tilpasses til dine egne behov: udvide, reducere og endda skjule.
  • Den nye Backstage-visning indeholder oplysninger om et åbent dokument.
  • De skabeloner, der er inkluderet i Word, kan tilpasses med få klik og gemmes som en ny personlig standardskabelon.
  • For brugere, der foretrækker at arbejde med tastaturgenveje i stedet for musen, er de sædvanlige Word-funktioner også tilgængelige via dette.
  • Under menupunktet "Dokumentkontrol" kan de forskellige indstillinger for stavekontrollen justeres.
  • Dokumenter kan kun frigives af forfatteren til andre brugere til fælles redigering, og deres ændringer og kommentarer vises i dokumentet og kan accepteres eller afvises ved at klikke.
  • Mail merge-funktionen, herunder guiden, gør det nemmere at oprette mail merge-breve eller mailinger. Adresser kan også importeres fra Outlook som en datakilde.

Excel 2010

Det klassiske beregningsprogram tilbyder alt til analyse og filtrering af data fra særligt store tabeller - og i denne version er der også nye funktioner og værktøjer:

  • Excel 2010 understøtter nu formaterne: .xls, .xlsx, .xlsm, .xlsb, .xltx, .xlt, .xlt, .xltm, .xml, .xlam, .xla samt .xlw.
  • De indstillinger og funktioner, som tidligere var spredt ud over mange undermenuer, er nu samlet overskueligt i det nye bånd.
  • Med de såkaldte sparklines kan diagrammer indsættes i en enkelt Excel-celle.
  • Dataskiverne indeholder knapper til at filtrere store mængder data i normale og pivottabeller og viser også den aktuelle filterstatus.
  • Tidligere versioner af datablade kan genbruges med versionsgendannelse.
  • Fanen Backstage indeholder oplysninger om en åben projektmappe, herunder tilladelser og delinger samt tidligere versioner.

PowerPoint 2010

PowerPoint kan bruges til at skabe informative præsentationer til næsten alle målgrupper. Applikationen understøtter brugerne med praktiske funktioner og skabeloner, uden meget erfaring kan de professionelt designede slides med tekst, grafik, billeder og videoer. Nyt i PowerPoint 2010:

  • PowerPoint understøtter XML-formatet, som ikke kun er mere kompakt, men også mere pålideligt og sikkert, og det bruger også ZIP-komprimeringsteknologi.
  • Alle elementer i et præsentationsdias er nu direkte integreret i dokumentet, hvilket giver en meget mere jævn og forsinkelsesfri afspilning.
  • SmartArt-grafikken, der er integreret i programmet, har dynamiske effekter, der giver et mere varieret design.
  • Videoer og musik kan også integreres, og der er forskellige afspilningsmuligheder.

Outlook 2010

Den populære e-mail-klient supplerer også i Office version 2010 funktionerne til at sende mails samt til at administrere kontakter, aftaler og projekter med yderligere funktioner til omfattende kommunikation på alle områder:

  • Meddelelser kan forsynes med en e-mail-signatur, ud over klassiske tekster, billeder eller logoer - herunder visning af den håndskrevne signatur - samt det elektroniske visitkort kan integreres.
  • E-mails kan sorteres efter samtaler, der kan være emner eller emner, hvilket giver et bedre overblik i indbakken. Sortering kan også bruges til at slette meddelelser.
  • Søgefunktionen overbeviser med forbedrede filtermuligheder, som også omfatter kategorier.
  • QuickSteps opsummerer typiske, ofte anvendte rutineopgaver, så typiske processer også kan automatiseres.

OneNote 2010

OneNote er den elektroniske notesbog - men giver et bedre overblik i forhold til de små notesbøger og bøger. Via skyen kan de noter, der er gemt i den, også bruges til samarbejde med kolleger og er således tilgængelige hvor som helst og når som helst. OneNote overbeviser også med disse nye funktioner:

  • Når du opretter en ny notesbog, indeholder den automatisk allerede fanerne "Generelt" og "Ikke arkiverede noter" samt fanerne "Erhverv", "Hyppigst anvendte" og "Nyheder".
  • De oprettede notesbøger kan opdeles i yderligere sektioner efter ønske og kan også ændres igen til enhver tid.
  • Der kan også oprettes blanke sider, som kan omdøbes eller underopdeles senere, hvis det er nødvendigt.

Publisher 2010

Desktop publishing-softwaren er designet til at skabe publikationer af høj kvalitet, der både er klar til udskrivning og professionelle til brug online.

  • Der findes et stort antal skabeloner til dette formål: fra visitkort og invitationer til forretningsmailinger - også online som e-mail-nyhedsbreve - og fra flyers til omfattende kataloger.
  • Alle de medfølgende skabeloner kan tilpasses og gemmes til genbrug.
  • Ud over lokalt tilgængelige billeder kan du også indsætte clip art-filer på Office.com og billedfiler fra internettet direkte.
  • Der er forskellige effekter som skygge og lys samt 3D til rådighed til grafisk redigering af tekster og grafik.

Access 2010

Microsoft Access er en omfattende databaseløsning til professionelle såvel som nybegyndere til at strukturere store datamængder optimalt og gøre dem tilgængelige for forskellige applikationer. Det kraftfulde program tilbyder en bred vifte af værktøjer, modulære komponenter og skabeloner til at designe databaser til individuelle applikationer med det samme:

  • Nye formateringsfunktioner understøtter oprettelsen af professionelle formularer.
  • Oprettelse, redigering og administration af regler for betinget formatering foregår i en central visning.
  • Den nye Backstage-visning kan bruges til centralt at kontrollere databasen for internetkompatibilitet, definere tabelrelationer og udføre en lang række andre funktioner.
  • IntelliSense understøtter den forenklede udtryksgenerator, når du opretter formler og udtryk, hvilket reducerer antallet af fejl.
  • Den nye makrodesigner gør det endnu mere intuitivt at anvende mere kompleks logik, så databaseapplikationer kan udvides når som helst.
  • Data kan importeres fra en række eksterne kilder, herunder Microsoft Excel, SQL Server og Outlook samt andre Access-databaser.
  • Brugere af Microsoft SharePoint Server 2010 kan også gøre databaser tilgængelige online på internettet med funktionen Access Services. Selv brugere uden en Access-klient kan åbne webformularer og rapporter i browseren.

InfoPath 2010

InfoPath er et alsidigt forretningsværktøj til at oprette brugerdefinerede formularer, der fremskynder og standardiserer indsamling og organisering af oplysninger. Virksomheder, it-afdelinger og udviklere kan bruge de indbyggede standardkomponenter og fleksible kontroller til at designe formularer til forretningsapplikationer, tidsregistrering, undersøgelser og meget mere og gøre dem tilgængelige på et fælles sted.

  • InfoPath omfatter InfoPath Designer 2010 til design af standardformularer med foruddefinerede elementer, regler for udfyldning af formularer m.m., InfoPath Filler 2010 til hurtigere udfyldning og InfoPath Forms Services til implementering på et websted.
  • Ud over lokal brug kan InfoPath-formularer designes til at være browserkompatible, så de kan fungere sammen med andre databaser eller webtjenester via SharePoint.
  • Via forbindelsen til SharePoint Server 2010 kan formularer også interagere med eksterne data, f.eks. til automatisk styring af arbejdsgange og til at forbedre websider.

Systemkrav til MS Office 2010 Professional Plus

Office 2010 Professional Plus kan downloades i to versioner: 32-bit og 64-bit. Afhængigt af det aktuelt anvendte operativsystem anbefales en af de to versioner. Som standard installeres 32-bit versionen PC for at undgå kompatibilitetsproblemer med 64-bit versionen med ældre computere eller operativsystemer. 64-bit versionen har 4 GB hukommelse, hvilket er en fordel, når du arbejder med Excel-filer på mindst 2 GB. Den nye båndgrænseflade kræver også mere plads på harddisken i forhold til den tidligere version. Generelt gælder følgende minimumskrav:

  • Operativsystemer: Windows 7 til maks. Windows 10, eller min. Windows Server 2003
  • Processor: min. 500 MHz - for at kunne bruge alle funktioner i Outlook anbefales 1 GHz
  • Hukommelse: mindst 256 MB RAM - til brug af Outlook-tjenesterne anbefales 512 MB
  • Plads på harddisken: mindst 3,5 GB
  • Billedopløsning: min. 1.024 x 576, min. grafikkort med DirectX9c-acceleration

Køb MS Office 2010 Professional Plus billigt hos Wiresoft i online-butikken

Som allerede nævnt er 2010 Professional Plus Edition fra Microsoft ikke tilgængelig i den almindelige handel som enkeltlicens, den er eller var kun tilgængelig som volumenlicens for virksomheder. I Wiresofts onlineshop kan du købe Office 2010 Professional Plus softwaren som en enkeltbrugerlicens og uden yderligere abonnementsforpligtelser; når du køber hos Wiresoft, vil du derfor kun pådrage dig omkostninger én gang ved køb af den fulde version af programmet, som tilbyder det samme programudbud som den originale Office volumenlicens.

Årsagen: Den tilgængelige enkeltbrugerlicens til Office 2010 Professional Plus Edition var tidligere en del af en volumenlicens, der blev brugt af en virksomhed. Ved køb af en volumenlicens omfatter dette retten til at videresælge overskydende softwarelicenser eller hele volumenlicensen - uanset om dele af eller hele volumenlicensen er blevet brugt. Ved salg opdeles det og omdannes til individuelle licenser og betegnes derefter som brugt software. Opdelingen har ingen indvirkning på funktionaliteten af Office 2010 Professional Plus Edition eller omfanget af de inkluderede programmer.

Køb altid software sikkert hos Wiresoft: MS Office 2010 Professional Plus er ikke kun tilgængelig i Wiresoft Shop til en særlig lav pris - dit køb er også bekvemt via øjeblikkelig download og samtidig sikkert: fordi Wiresoft kun sælger sådanne versioner af Office Professional Plus eller af andre Office udgaver eller versioner, der er identiske med de respektive originale Microsoft-produkter; desuden kommer de fra lovlige kilder fra virksomheder med hjemsted i Europa. Du kan installere Office 2010 Professional Plus softwaren på din pc umiddelbart efter at du har gennemført købsprocessen og downloadet den - den aktiveres med den medfølgende volumenlicensnøgle, som er gyldig for din enkeltlicens.

Købet af denne Office 2010 Professional Plus Edition som brugt software i Wiresoft Software Shop udgør ikke nogen juridisk risiko for dig, da handel med brugt software er lovligt tilladt, hvilket også er bekræftet af adskillige domme.

Ved at købe brugt software fra Wiresoft kan kunderne til en overkommelig pris bruge Office-udgaver som f.eks. Professional Plus 2010. Vores kunder omfatter derfor både selvstændige erhvervsdrivende, privatpersoner og små og mellemstore virksomheder, som alle nyder godt af vores billige softwaretilbud!

I Wiresoft Software-Shop finder du ud over Office-Edition 2010 Professional Plus også andre versioner samt andre Microsoft-programmer som billige købsversioner til download. Hvis du har spørgsmål om denne eller anden Microsoft Office -software, skal du blot bruge vores kompetente rådgivning via e-mail, telefon eller chat.

Læs, skriv og diskutere anmeldelser...mere
Kundeanmeldelser for "MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS"
09/05/2019

Super!

Skriv en anmeldelse
Anmeldelser vil blive aktiveret efter verifikation.

De felter, der er markeret med *, er obligatoriske.

Jeg har noteret mig bestemmelserne om databeskyttelse.

Sidst set