AUTORISERET ORIGINALT PRODUKT
FORSENDELSE INDEN FOR 24 TIMER
SUPPORT VIA CHAT, E-MAIL OG TELEFON
GRATIS HOTLINE +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS

852,69 Kr. *

inkl. moms.

Tilgængelig som en øjeblikkelig download


Er du en erhvervskunde
eller har du juridiske spørgsmål?

Jeg er her for dig.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business til Mac - effektiv kontor- og forretningssoftware...mere
Produktinformation "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business til Mac - effektiv kontor- og forretningssoftware

Den omfattende Microsoft-softwarepakke Office 2016 er også tilgængelig til Mac. Home and Business-udgaven indeholder de velafprøvede programmer Word, Excel, PowerPoint, Outlook og OneNote. I Mac-versionen tilbyder MS Office 2016 en gennemgribende revision af de tidligere komponenter med en optimeret tilpasning til OS X, samtidig med at den typiske brugergrænseflade fra Windows med sit typiske layout bibeholdes. Brugerne kan skrive tekster, lave beregninger, designe præsentationer, håndtere e-mails og behandle noter som sædvanligt uden at skulle undvære de velkendte funktioner i Mac-systemet. Tastaturgenvejene fra Windows-versionen er også blevet overtaget i Microsoft Office 2016 til Mac , hvilket især er en lettelse for brugere, der skifter mellem de to styresystemer.

Især er kompatibiliteten på tværs af platforme mellem dokumenter, der er oprettet under Windows og dokumenter under OS X, blevet optimeret i Office 2016 Mac gennem en mere ensartet præsentation. Dette giver en særlig fordel ved samarbejde og deling af dokumenter, ikke kun mellem Windows- og Mac-brugere, men også i skyen - hvor Office foretrækker at tilbyde Microsofts sky OneDrive.

Mac-versionen af MS Office 2016 Home and Business adskiller sig dog på nogle punkter fra Windows-versionen: Microsoft Publisher- og Microsoft Access-programmerne er ikke inkluderet i Office til Mac 2016; der mangler også de to nye funktioner "Intelligent Search" - "Insights" - samt "What would you like to do?" - "Fortæl mig" - og de nyligt tilføjede diagramtyper i Word, Excel og PowerPoint.

Ikke desto mindre er der også mange praktiske forbedringer i de programmer, der er tilgængelige i Office til Mac 2016, samt nye interessante funktioner, der gør det muligt at håndtere alle de opgaver, der opstår, uden besvær.

Microsoft Office 2016 til Mac fås i Wiresoft Software Shop som en billig enkeltlicens til Home- og Business-udgaven til en lav pris. Nedenfor finder du en oversigt over alle de fordele, som Office 2016 til Mac tilbyder, når du køber det.

Nye funktioner i de enkelte programmer i Office 2016 til Mac

Mange nye funktioner i Office 2016 til Mac er også tilgængelige på tværs af programmerne i de tre individuelle programmer Excel, Word og PowerPoint, hvilket understøtter arbejde med dokumenter på tværs af programmerne.

Forenklet deling af dokumenter

For at dele dokumenter endnu nemmere skal brugerne blot klikke på den respektive "Share"-knap i båndet. Rettigheder til læsning og redigering kan også tildeles individuelt.

Forbedret versionshistorik for dokumenter

Når du arbejder på et dokument sammen med flere kolleger, er det vigtigt, at ældre versioner af dokumentet fortsat er tilgængelige. Ved hjælp af funktionen "Versionshistorik" kan disse ikke kun vises med det samme, men de tilsvarende tilstande kan også gendannes for at fortsætte med at bruge dem.

OneDrive-integration også til Mac

Integrationen af OneDrive i Office 2016 til Mac kan nu også bruges af Mac-brugere og dermed få adgang til et Office-dokument, der er gemt på OneDrive, fra en hvilken som helst passende slutenhed, uanset hvor den befinder sig. Dermed er det ikke længere nødvendigt at gemme dem lokalt på en pc eller et USB-stik, som det tidligere var tilfældet.

Beskyttelse mod datatab (DLP)

DLP-funktionen i Office 2016 til Mac er også tilgængelig for Word-, Excel- og PowerPoint-dokumenter via OneDrive. Administratorer kan især bruge DLP til centralt at oprette og administrere politikker, der fastsætter retningslinjer og meddelelser om datasikkerhed ved oprettelse og deling af dokumenter med andre brugere og viser dem, så snart appen registrerer en mulig risiko.

Individuelle funktioner i Office 2016 til Mac-programmer

Ud over disse nye funktioner, der er tilgængelige samlet i Word, Excel og PowerPoint, har Office 2016 til Mac også flere nye funktioner og forbedringer til de andre individuelle programmer, der er tilgængelige i Home og Business-udgaven:

Nye Word-funktioner i Office 2016 til Mac

Især følgende funktioner gør det lettere for flere brugere at arbejde sammen på et Word-dokument:

  • Indtastning i realtid: Hvis flere brugere arbejder på det samme Word-dokument, kan realtidsindtastning bruges til at vise, hvor hver enkelt bruger i øjeblikket foretager ændringer, som derefter kan spores eller kontrolleres med det samme.
  • Kommentarfunktion: Med den forbedrede kommentarfunktion er tekstredigering i Word 2016 nu meget mere overskuelig og effektiv, da et Word-dokument nu indeholder alle de forskellige deltageres kommentarer, som desuden også kan besvares direkte, så det ikke længere er nødvendigt at skrive en ekstra e-mail.
  • Gemmer i en fastgjort mappe: Et Word-dokument kan nu visuelt fastgøres til den relevante mappe, så alle brugere hurtigere og nemmere kan få adgang til den og de dokumenter, den indeholder, via en springliste (jumplist).
  • PDF i Word: For at overføre indholdet af en PDF til Word er det ikke længere nødvendigt i Word for Office 2016 til Mac at kopiere og indsætte det - nogle gange besværligt: Det er tilstrækkeligt at åbne PDF-filen direkte i Word for at overtage ikke kun teksten, men også alle grafiske elementer. Disse og kan nu frit redigeres i Word. Hvis Word-dokumentet skal være tilgængeligt igen som PDF-dokument, kan det også gemmes i dette format igen.

Nye Excel-funktioner i Office 2016 til Mac

Excel 2016 til Mac indeholder følgende forbedringer af eksisterende funktioner samt nye værktøjer:

  • PROGNOSE.ETS: Med PROGNOSE.ETS-funktionen kan tidsserier ekstrapoleres til data ved hjælp af eksponentiel udglatning ved hjælp af ETS-algoritmen (Exponential Smoothing), som er velkendt blandt brugerne. Funktionen bruges til at generere alternative kortfristede prognoser, som også kan stilles til rådighed som et såkaldt prognoseark.
  • LET-funktion: Med LET er det nu muligt at navngive individuelle intervaller i en formel; dette forbedrer ikke kun regneevnen, men også læsbarheden og kombinationsmulighederne i Excel.
  • Visningsfilter: Især når man arbejder sammen på et Excel-dokument, er det ofte vigtigt at kunne vise kun bestemte visninger - f.eks. ens egne - for at få et bedre overblik. Via filtervisningen kan andre brugeres sortering og filtre nu skjules.

Nye Outlook-funktioner i Office 2016 til Mac

Mac-brugere, der kan lide at bruge Outlook til at organisere e-mails og aftaler, vil helt sikkert sætte pris på følgende nye funktioner; de sorterer ikke kun den daglige strøm af e-mails, men gør det også meget lettere at finde indhold og dokumenter.

  • Oversigt over filbilag: Hvis en e-mail skal sendes med et filbilag, viser Outlook 2016 til Mac tydeligt alle de senest anvendte dokumenter på en liste.
  • Deling af dokumenter: Mac-brugere af OneDrive kan nemt dele dokumenter med andre, herunder individuel konfiguration af delingstilladelser til læsning og redigering osv.
  • Clutter-funktion: Dette værktøj er en vigtig hjælper til at sortere store mængder e-mails og dermed skille spild fra spild: Den sorterer automatisk uvæsentlige e-mails i deres egen mappe og sender en daglig oversigt over de e-mails, der er gemt der, via Outlook, så de ikke bliver overset.
  • Forenklet søgning: Hvis du vil ændre den aktuelle mappe eller postkasse, når du søger efter indhold, skal du blot ændre søgningen via rullelisten "Nyt søgeområde".

Nye PowerPoint-funktioner i Office 2016 til Mac

De nye Outlook-funktioner i Office Home and Business til Mac giver bl.a. praktiske muligheder for at forbedre tidsstyringen under en præsentation og for at fremhæve indholdet tydeligt:

  • Tidskontrol: Sæt en stopper for stress under præsentationer med stramme tidsrammer: Timetracking forbedrer tidsstyringen og hjælper med at udnytte en given præsentationstid effektivt, fordi den viser den tilgængelige tid under præsentationen; på den måde kan brugeren til enhver tid reagere derefter og justere sin præsentation.
  • Mere præcis information via penselværktøjet: I stedet for at bruge en laserpointer eller endda en stav til at fremhæve bestemte elementer eller processer under en præsentation kan brugerne nu bruge den integrerede pensel til at tiltrække publikums opmærksomhed ved at fremhæve vigtige elementer i farver. Dette sker kun i præsentationstilstand, så den originale PowerPoint-fil forbliver uændret.
  • Delingsfunktion: Delingsfunktionen i PowerPoint er blevet forbedret, så præsentationer nu endnu nemmere og hurtigere kan offentliggøres via sociale medier.

Nye OneNote-funktioner i Office 2016 til Mac

OneNote - Office's notesbog - gør det endnu mere praktisk at tage noter, redigere og dele vigtige idéer med andre:

  • Del notesbøger: Alle relevante oplysninger om et projekt, f.eks. fotos, tegninger, videoer osv., kan samles centralt i det nye OneNote og synkroniseres med andre, hvilket forbedrer samarbejdet om projekter.
  • Indsættelse af videoer: Videoer fra Vimeo og YouTube kan nu også nemt integreres i en side med OneNote.
  • Opret noter direkte på en webside: Mac-brugere, der bruger Microsoft Edge-browseren, kan nemt skrive noter eller fremhævninger på en webside og derefter dele dem via OneNote.

Systemkrav til Office 2016 til Mac Home og Business

Office 2016 til Mac er kun tilgængelig i 64-bit versionen. Office 2016 til Mac kan heller ikke bruges til iOS på iPhones i købsversionen.

  • Processor: Intel-processor
  • Operativsystem: Mac OS, mindst version 10.10 (Yosemite) op til version Mac OS 10.12.6 (Sierra)
  • Arbejdshukommelse: mindst 4 GB RAM
  • Plads på harddisken: 6 GB i HFS+-format (også: Mac OS Extended eller HFS Plus)
  • Skærm: mindst 1.280 x 800

Køb MS Office 2016 til Mac til en fornuftig pris i online-butikken hos Wiresoft

Hos Wiresoft kan du finde Home og Business-udgaven af Office 2016 til Mac - med de integrerede programmer:

  • Word 2016
  • Excel 2016
  • PowerPoint 2016
  • Outlook 2016
  • OneNote 2016

Når du køber   Home and Business-udgaven af Office 2016 til Mac får du ud over vores lave pris på brugt software også følgende fordele hos Wiresoft :

  • Ved køb af hver Microsoft Office 2016 til Mac Home og Business-licens fra Wiresoft får du et softwareprodukt, som udelukkende bruges af dig selv.
  • De enkelte licenser til Office til Mac er blevet grundigt testet af Wiresoft for at sikre, at de er egnet til formålet.
  • Som seriøs softwareforhandler tilbyder Wiresoft ikke testversioner i sin online shop, som kun er gyldige i en begrænset periode eller har begrænsede funktioner.
  • Når du køber hos Wiresoft, kan du altid være helt sikker på, at du køber et originalt Microsoft-softwareprodukt, der overholder de juridisk gyldige regler, så du på ingen måde befinder dig i en juridisk gråzone.

Hvis du har spørgsmål om køb af software fra Microsoft Office 2016 for Mac Home and Business eller andre tilgængelige Microsoft-softwareprodukter, skal du blot kontakte os via e-mail, telefon eller chat.

Læs, skriv og diskutere anmeldelser...mere
Kundeanmeldelser for "MICROSOFT OFFICE MAC 2016 HOME AND BUSINESS"
Skriv en anmeldelse
Anmeldelser vil blive aktiveret efter verifikation.

De felter, der er markeret med *, er obligatoriske.

Jeg har noteret mig bestemmelserne om databeskyttelse.

Sidst set