AUTORISERET ORIGINALT PRODUKT
FORSENDELSE INDEN FOR 24 TIMER
SUPPORT VIA CHAT, E-MAIL OG TELEFON
GRATIS HOTLINE +4969 - 173261340
 
MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS

1.405,46 Kr. *

inkl. moms.

Tilgængelig som en øjeblikkelig download


Er du en erhvervskunde
eller har du juridiske spørgsmål?

Jeg er her for dig.


Kadir Aydin

Microsoft Licensing Professional (MLP)

Microsoft Office 2016 Home and Business - til den moderne kontor- og virksomhedsorganisation...mere
Produktinformation "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"

Microsoft Office 2016 Home and Business - til den moderne kontor- og virksomhedsorganisation

Office 2016 Home and Business-udgaven er designet til at håndtere alle de typiske opgaver i den moderne hverdag - og meget mere: Mange praktiske, intuitivt anvendelige værktøjer gør det lettere at bruge de enkelte programmer, hvilket fremskynder gennemførelsen af projekter. Især Office 2016 Home and Business-udgaven tilbyder et betydeligt plus i anvendelsesmulighederne i forhold til andre udgaver på grund af integrationen af DTP-programmet Publisher 2016 - med dette kan der professionelt udarbejdes en række publikationer til alle målgrupper: fra forretningsmails til mere omfattende reklamekataloger.

Alle programmer i Office 2016 Home og Business er inkluderet i Office 2016 Home og Business:

  • Word 2016 - tekstredigering til kontor og privat kommunikation
  • Excel 2016 - regnskab, statistik, beregninger
  • PowerPoint 2016 - opret præsentationer og foredrag
  • Outlook 2016 - e-mailkommunikation, kalender, planlægning af aftaler og opgaver
  • OneNote 2016 - opret noter, saml og dokumentér idéer

Office 2016 Home and Business tilbyder naturligvis igen en lang række generelle nyttige funktioner:

  • De intelligente assistenter "Insights", et søgeværktøj, der forbinder Office-programmer direkte med Bing Search, og "Tell Me", der gør det nemmere at finde funktioner hurtigere, hjælper både professionelle og uerfarne brugere med at redigere dokumenter.
  • Brugerne er forbundet i skyen via OneDrive og SharePoint. Omfattende funktioner gør også delingen af data særlig fleksibel, så Office 2016 optimerer samarbejdet om Office-dokumenter og deres tilrådighedsstillelse i realtid yderligere.
  • Der er også nye Office-designs til denne udgave, men også til de andre udgaver: Den "mørkegrå" tilstand har særligt stærke kontraster, mens det "farvede" design viser programmerne i et moderne look.

Købet af en 2016-udgave har også den særlige fordel, at den understøttes af ældre Microsoft-operativsystemer fra Windows 7 og frem - en vigtig, købsafgørende egenskab, især for de købere, der fortsat bruger denne eller en efterfølgerversion. Ud over 2016-versionen af Office 2016 Home og Business kan du også købe Professional Pro-udgaven (uden abonnement!) i Wiresofts onlineshop. Følgende oversigt giver en detaljeret præsentation af alle de enkelte programmer i Office 2016 Home and Business.

Generelle nye funktioner i Office 2016 Home og Business

Office 2016 Home and Business indeholder flere nye funktioner i programmerne Home and Business, som skal støtte brugerne i deres arbejde på en meningsfuld måde:

  • "Sie wünschen" (fortæl mig ) er en betjeningsassistent (tysk: "Du ønsker"), der har form af en pære som ikon. Når en bruger leder efter en funktion, skriver han eller hun kort i indtastningsfeltet, hvad han eller hun vil gøre, og Tell Me viser, hvor og hvordan man gør det, eller tilbyder yderligere støtte.
  • Insights er også en assistent, hvormed man kan få søgeresultater for termer, f.eks. i et Office-dokument, via den Bing-understøttede intelligente søgning, som vises i sideområdet af Office-vinduet.
  • Forenklet deling gør det nemmere at dele Excel-, Word- og PowerPoint-dokumenter og tildele individuelle rettigheder til modtagerne.
  • Funktionen " Versionshistorik" viser også ældre versioner af et dokument for Word, Excel og PowerPoint og gør dem tilgængelige.
  • Integrationen af OneDrive giver brugerne mulighed for at få adgang til Office-dokumenter overalt og fra enhver slutenhed, hvis de er gemt der.
  • DLP-funktionen (Data Loss Protection ) er tilgængelig via SharePoint Online og OneDrive for Business for Word-, Excel- og PowerPoint-dokumenter for centralt at oprette politikker for brug og frigivelse af følsomme data. Så snart en sikkerhedsrisiko er opdaget, modtager den pågældende bruger en meddelelse.

Programspecifikke individuelle funktioner i Office 2016 Home og Business

De enkelte programmer i Office 2016 Home and Business Edition indeholder også en lang række forbedringer og nye funktioner:

Nye Word-funktioner i Office 2016 Home og Business

Word-programmet i Office 2016 Home og Business indeholder optimeringer af eksisterende funktioner samt nogle nye værktøjer. De gør det endnu mere effektivt at arbejde sammen på Word-dokumenter i et team - uanset om det er på kontoret eller online i skyen. Men derudover er der endnu flere skabeloner i Word 2016 samt den særligt praktiske funktion, at man kan åbne et PDF-dokument direkte i programmet:

  • Åbn PDF direkte i Word: Når du åbner en PDF-fil med Word 2016, overtages ikke kun formateringen, herunder skrifttyper, men også billeder og grafik. Disse kan redigeres direkte med de værktøjer, der er integreret i Word. Herefter kan dette Word-dokument også gemmes igen i PDF-format.
  • Nye muligheder for WordArt-former: Word 2016 indeholder endnu flere muligheder for WordArt-former til individuelt at designe dokumenter med dem - f.eks. kan tekster frit omdannes til at passe til formen af et grafisk element osv.
  • Forbedret input i realtid: Med værktøjet "input i realtid" bliver det samtidige teamarbejde på et Word-dokument endnu mere effektivt og samtidig mere overskueligt: Hvis en bestemt bruger foretager ændringer i en Word-tekst, mens andre medarbejdere også har den åben, kan de ikke kun følge med i handlingerne, men også rette dem om nødvendigt.
  • Forbedret kommentarfunktion: Ud over at vise ændringer i realtid viser den optimerede kommentarfunktion i Word de enkelte medarbejderes kommentarer på en sådan måde, at andre brugere kan svare direkte på dem i det samme kommentarfelt. På denne måde er alle bidrag centralt integreret i det samme Word-dokument, så brugerne ikke behøver at skrive e-mails om dem.
  • Fastgjort mappe: Den mappe, som hvert Word-dokument er gemt i, kan fastgøres synligt som en springliste (jumplist). På denne måde kan alle medarbejdere straks få adgang til den og alle andre dokumenter, der er indeholdt der.

Nye funktioner i Excel 2016 til Office Home and Business

Blandt de anbefalede funktioner i Excel 2016 er forslaget om den mest passende diagramtype til den pågældende beregningsoperation. Brugerne skal blot markere de respektive data med musen, hvorefter programmet skaber et udvalg af passende diagrammer baseret på de rigtige data som et live preview.

Desuden er der flere nye diagramtyper til rådighed for at illustrere visse beregninger endnu tydeligere:

  • Vandfaldsdiagrammet er en type søjlediagram, der kan bruges til at vise positive og negative ændringer af en bestemt værdi.
  • Histogrammet er velegnet til at vise frekvensfordelinger af visse klasser.
  • Treemap-typen viser proportionerne i en hierarkisk struktur på en levende måde.
  • Paretodiagrammet hører til histogrammerne og bruges til at visualisere værdier både absolutte og relative værdier i form af kolonner.
  • Sunburst-diagrammet bruges hovedsageligt til at arrangere hierarkiske data i form af koncentriske ringe for at vise sammenhængen mellem dem.
  • Boxdiagrammet - også kendt som boxplot eller box & whiskers - viser statistiske vurderinger i form af kvartiler og medianer.

Desuden tilbyder Excel i Office 2016 Home and Business nogle nye beregningstyper som f.eks. funktionen PROGNOSE.ETS, der nu også genererer kortsigtede alternative fremtidsprognoser inkl. bedste og værste tilfælde. Interaktive diagrammer i pivottabeller med de nyligt integrerede Business Intelligence-funktioner tilbyder bl.a. drill-down-navigation, som det er kendt fra Online Analytical Processing (OLAP). Den nye LET-funktion forbedrer regneevnen og kombinationsmulighederne i Excel 2016: Inden for en formel kan individuelle intervaller navngives med den. Det nye visningsfilter gør det muligt at skjule andre medarbejderes sorteringer og filtre i et regneark og kun vise ens egne.

PowerPoint-funktioner i Office 2016 Home og Business

2016-versionen af PowerPoint udvider mulighederne for at designe præsentationsdias med nye værktøjer, animationer og grafik samt muligheder for tidsstyring:

  • Den integrerede PowerPoint Designer giver forskellige designforslag, når du indsætter en grafik eller illustration i et dias, som kan anvendes med det samme med et klik.
  • Den nye PowerPoint Morph-funktion giver dig mulighed for at skabe animerede overgange mellem to præsentationsbilleder. Morphing fungerer med billeder og grafik eller 3D-former, men også med ord og tekster.
  • Penselværktøjet bruges til at fremhæve enkelte elementer som f.eks. udtryk, men også grafik i en præsentation på et dias ved at fremhæve dem med farve. Markeringen sker kun i præsentationstilstand, selve PowerPoint-dokumentet ændres ikke.
  • Timetracking giver præsentanterne endnu bedre kontrol over tidsstyringen under en præsentation: Den viser altid den tid, der er til rådighed, så tidsrammen overholdes på trods af eventuelle forsinkelser.
  • Delingsfunktionen gør det endnu nemmere at offentliggøre en præsentation via sociale mediekanaler som f.eks. Facebook og andre.
  • Præsentationstjenesten kan bruges sammen med en Microsoft-konto til at gøre en livepræsentation tilgængelig for andre interesserede parter via en browser.

Praktiske nye Outlook-funktioner i Office 2016 Home og Business

Outlook 2016 har en række nye funktioner, der primært hjælper brugerne med at håndtere den daglige strøm af e-mails effektivt og med at finde indhold, kontakter og dokumenter endnu hurtigere, og det er nu også endnu nemmere og hurtigere at sende vedhæftede filer:

  • Funktionen Clutter adskiller vigtige fra uvigtige e-mails, der allerede er i indbakken, og sorterer sidstnævnte i en separat mappe med uønsket e-mail; den deaktiverer også alt potentielt farligt indhold, f.eks. usikre links eller malware. Clutter genkender også en brugers adfærd, f.eks. hvilke e-mails der læses først, hvilke der læses senere, og hvilke der ignoreres helt, og forbedrer således løbende sorteringskriterierne.
  • Via en virtuel søgemappe filtreres e-mails eller personer og kontakter først i henhold til et foruddefineret søgekriterium og vises derefter samlet i den.
  • Når du indtaster et navn eller klikker i feltet "Til" i en ny e-mail, foreslår adressebogen tilsvarende kontakter fra adressebogen, men også dem, som afsenderen af meddelelsen ofte kommunikerer med.
  • Vedhæftede filer kan findes og sendes endnu hurtigere, fordi Outlook 2016 viser en liste over alle de filer, der sidst blev brugt, når du klikker på "Vedhæft fil". De vedhæftede filer indeholder en drop-down menu med funktioner til øjeblikkelig åbning, kopiering, lagring eller sletning med et enkelt klik.
  • Via OneDrive og SharePoint kan filer, der er gemt der, sendes som et link. Dette reducerer mængden af data i en e-mail-boks betydeligt.

Notatprogram OneNote i Office 2016 Home og Business

Sidst men ikke mindst indeholder Office 2016 Home and Business også OneNote, den populære digitale notesbog, som kan bruges næsten overalt takket være dens alsidighed og også kan bruges på smartphones og tablets

Det kan bruges på smartphones og tablets til at tage, redigere og dele noter hvor som helst.

  • Ideer og opgaver kan registreres spontant med OneNote og synkroniseres på alle slutenheder.
  • Dette omfatter også billeder, videofiler og tekster. Den integrerede tekst- og talegenkendelse gør det muligt at søge i tekster i billeder (f.eks. skærmbilleder) og stemmefiler efter nøgleord.
  • OneNote er integreret med forskellige Office-programmer, hvilket gør det nemt at tage noter der.
  • På enheder med touch-funktion kan noter også indtastes i hånden.
  • Noter kan også linkes til hinanden, og indhold fra internetkilder kan automatisk linkes til hinanden.
  • Notesbøger kan gemmes på OneDrive og deles med andre brugere.

Systemkrav til Office 2016 Home og Business:

MS Office Home and Business fås i en 32-bit og en 64-bit version. 64-bit versionen installeres normalt automatisk - på et 32-bit operativsystem med en x86-processor kan kun 32-bit versionen installeres på et 32-bit operativsystem med en x86-processor. Afhængigt af versionen kan de individuelle hardwarekrav være forskellige - især med hensyn til hukommelse og plads på harddisken. Følgende minimumskrav skal overholdes:

  • Operativsystem: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10, Windows 11
  • Processor: x86- eller x64 bit-processor med mindst 1 GHz og SSE2
  • Hukommelse: 1 GB RAM (32-bit), 2 GB RAM (64-bit)
  • Plads på harddisken: mindst 3,0 GB
  • Display: mindst 1.024 x 768 opløsning
  • Grafikkort: mindst DirectX 10-grafikkort til hardwareacceleration af grafik

Køb MS Office 2016 Home and Business billigt hos Wiresoft i vores online shop

MS Office 2016 Home and Business-udgaven er tilgængelig i de sædvanlige butikker. I Wiresofts onlineshop er Office 2016 Home and Business-softwaren også tilgængelig individuelt, som en købsversion og uden forpligtelser som ved et abonnement med softwareopdateringer; ved køb via Wiresoft er det derfor kun engangsudgifterne, der påløber ved køb via Wiresoft. Du køber den fulde version af programmet med samme program- og funktionsomfang som detaillicensen tilbyder, den eneste forskel er, at denne Office 2016 Home and Business-pakke er en enkelt licens, som udelukkende bruges af dig.

Sikker køb af software hos Wiresoft: Det er ikke kun særligt billigt og bekvemt at købe Office 2016 Home and Business eller en anden Office 2016-udgave hos Wiresoft, men også sikkert: Denne Office 2016 Home and Business-software er en enkeltbrugerlicens, En enkeltbrugerlicens fra Wiresoft har ingen indflydelse på programmernes omfang eller funktionalitet, og softwaren er heller ikke udsat for slitage ved brug.

Wiresoft sælger kun komplette programversioner af MS Office Home og Business eller andre Microsoft-programmer, der er identiske med de originale Microsoft-versioner eller -udgaver; disse kommer også kun fra lovlige kilder fra førstegangskøbere i Europa.

Når du køber Office 2016 Home and Business fra Wiresoft Software Shop, løber du derfor ingen juridisk risiko, da handelen er udtrykkeligt tilladt ved lov, hvilket også er blevet bekræftet af adskillige domme.

Denne Office 2016 Home and Business-software kan installeres på din pc umiddelbart efter, at købsprocessen er afsluttet og downloadet, og den kan aktiveres med den licensnøgle, der følger med købet, og kan bruges uden tidsbegrænsning eller andre begrænsninger.

Software-køb af Microsoft Office-pakker er en økonomisk måde for Wiresoft-kunder at købe sådanne programmer, som normalt ikke er tilgængelige, til en særlig fordelagtig pris. Derfor kan især selvstændige og private brugere, men også små og mellemstore virksomheder drage fordel af vores billige softwaretilbud: Med Wiresoft får de ikke kun alle de eksklusive fordele ved Office 2016 Home and Business Edition, men sparer også penge på købet!

Ud over Office 2016 Home and Business Edition kan du også finde andre udgaver og versioner samt andre Office-programmer som købsversioner i Wiresoft Software Shop. Hvis du har spørgsmål om Office 2016 Home and Business eller en anden Microsoft Office 2016-udgave, kan du bruge vores kompetente rådgivning via e-mail, telefon eller chat.

Læs, skriv og diskutere anmeldelser...mere
Kundeanmeldelser for "MICROSOFT OFFICE 2016 HOME AND BUSINESS"
Skriv en anmeldelse
Anmeldelser vil blive aktiveret efter verifikation.

De felter, der er markeret med *, er obligatoriske.

Jeg har noteret mig bestemmelserne om databeskyttelse.

Sidst set